Sorteringsregler outlook 2010

• 72
  • Deltager
  • 0 kommentarer
På vores husstand har min kone og jeg 2 mailadresser. De er tidligere blevet sat op sådan, at der er to forskellige mailadresser med samme kontotype, samme server og samme TDC brugernavn (XXX@webspeed.dk). Det har indtil nu fungeret upåklageligt, sådan mails med mit navn i til-feltet er havnet i min indbakke og min kones i hendes.

Jeg har imidlertid nu fået Outlook 2010, hvis sorteringsregler er mig ganske umulige at gennemskue. Måske nogen ville kunne hjælpe mig, så jeg ikke længere får alle min kones mails - strikkeopskrifter og andre ligegyldigheder :-) - i min indbakke?? På forhånd tak...

MVH Claus

4 Kommentarer

Hej 72

xxxx@webspeed.dk  ???

Webspeed.dk er et yousee-domænenavn, og derfor ikke TDC. Hvis jeg har ret, kan du gå ind til din indbox på yousee's webmail her, http://webmail.yousee.dk/ med det samme logind som du har brugt til at komme ind på TDC-forum, og på Yousee-forum her: http://forum.yousee.dk/

Hvis du kan ovenstående, bør du nok se din opsætning efter, og bruge denne. Jeg har en weebspeed.dk adresse og skiftede til Yousees opsætning sidste år.

ang. sorterings regler.

Der er et hav at tråde der omhandler det du efterlyser. Søg på ordet eller start med at læse disse igennem. /t5/Mit-TDC/Mail-alias-hvor-finder-jeg-disse-hvis-de-ikke-st%C3%A5r-under/m-p/21609#M2357

og denne:

/t5/Bredb%C3%A5nd/ops%C3%A6tning-af-flere-emails-i-outlook-2007/td-p/20779

Hvis du efter at have studeret trådene om sorteringsregler er blevet en smule rundforvirret, kunne du jo vælge at springe over hvor gærdet er lavest, og oprette en gmal-konto til din kone, hos Google, så slipper du for besværret med at sstille sorteringsregler op og hun slipper for ligegyldige bilmagasiner.

(Undskyld men jeg ku' ikke la' vær')Meget glad humørikon

Hej Claus

Bare sådan af ren nysgerrighed. Hvordan går det med at stille sorteringsregler op?

Hvordan skeller man to mailadresser i outlook 2007 f eks ddddd@mail.dk og sssss@mail.dk

Venlig hilsen Jørgen

Hej metajensen

Som jeg skrev længere oppe i tråden.

ang. sorterings regler.

Der er et hav at tråde der omhandler det du efterlyser. Søg på ordet eller start med at læse disse igennem. /t5/Mit-TDC/Mail-alias-hvor-finder-jeg-disse-hvis-de-ikke-st%C3%A5r-under/m-p/216...

og denne:

/t5/Bredb%C3%A5nd/ops%C3%A6tning-af-flere-emails-i-outlook-2007/td-p/20779

Hvis du efter at have studeret trådene om sorteringsregler er blevet en smule rundforvirret, kunne du jo vælge at springe over hvor gærdet er lavest, og oprette en gmal-konto, hos Google, og droppe det ene alias hos tdc.

Du vil jo stadig kunne oprette den ene tdc.konto i din outlook, og bagefter oprette google-kontoen også i din outlook.  På den måde bliver du fri for at stå på hovedet i sorteringsregler. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)