Softwareopdatering af sikkerhedspakken

• Deltager
  • 6 kommentarer
Jeg har abbonneret  på TDC's sikkerhedspakke i mange år. I går da jeg åbnede min tdc mail poppede følgende meddelelse op: "Softwareopdatering kræver genstart. Produktet har automatisk hentet og installeret en ny softwareversion. Genstart computeren for at fuldføre opgraderingen.Programmer: online sikkerhed.Protection by F-Secure" og jeg havde så muligheden for a klikke på "genstart" eller "senere". Jeg har aldrig tidligere modtaget lignende meddelse om opdatering af sikkerhedspakken. Er den reel nok? eller er det forsøg på at inficere min pc med virus? Jeg har en gang prøvet at inficere min arbejdscomputer ved at "sige ja" til en pop up meddelelse, så jeg er yderst bange for at gentage "succes'en". Er det TDC, som anmoder mig om at opdatere?

Venlig hilsen

Sarah

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Den er nok god nok.

Hvis opdateringen inkluderer nogle af de filer der får programmet til at køre, så kræver det en genstart. Og under alle omstændigheder sker det næste gang du starter din computer.

De "normale" opdateringer består i at fylde data i en database, men her er det normalt ikke nødvendigt at genstarte.

Vh

E

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)