Svar

Skal min router opdateres?

Jeg har en Sagem F@st 3504 trådløs router, og min internetforbindelse falder hyppigt af, samtidig med at jeg kan høre routeren klikke. Er den outdated og skal opdateres? Software-versionen er Fast3504_7CB046. Bliver denne opdateret automatisk?

icon

Bedste svar af giweo 1 oktober 2014, 12:15

Hej

Ja, din router opdaterer automatisk hvis du genstarter den, hvis der altså er kommet ny firmware.

Klikket kommer når den taber synkroniseringen med centralen af en eller anden grund. Den hyppitiskeårsag til dette er faktisk at den prøver at opretholde en højere hastighed end dine kabler kan klare - derfor går det galt.

Nu skriver du ikke noget om hvor du bor, og hvor hurtigt forbindelse du har - men en løsning kunne være at kontake kundeservice på 70703030 og få dem til at drosle din forbindelse ca. 5 m/bit ned, og se om det hjælper på stabiliteten af linjen.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Ja, din router opdaterer automatisk hvis du genstarter den, hvis der altså er kommet ny firmware.

Klikket kommer når den taber synkroniseringen med centralen af en eller anden grund. Den hyppitiskeårsag til dette er faktisk at den prøver at opretholde en højere hastighed end dine kabler kan klare - derfor går det galt.

Nu skriver du ikke noget om hvor du bor, og hvor hurtigt forbindelse du har - men en løsning kunne være at kontake kundeservice på 70703030 og få dem til at drosle din forbindelse ca. 5 m/bit ned, og se om det hjælper på stabiliteten af linjen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)