Sikkerhedspakken

Hej. Abonnementet på min sikkerhedspakke er udløbet og når jeg vil forny den vil den ikke acceptere abonnementsnøglen ?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej hpravn

Kunne se, du manglede et svar.

Har du prøvet at kigge på selvbetjeningen? Der skulle du gerne kunne finde abonnementsnøglen frem. Det er mest for at sikre, at det er den rigtige, du bruger.

Er det dét, vil jeg foreslå dig at hive fat i vores hotline. Hvordan du fanger dem, kan du se her: Kontakt

Næe, hotline kan bare fortælle at der skulle være en fejl når man genindtaster nøglen under windows 10. Jeg skulle vente 14 dage og se om der kom en løsning ! Betrykkende med en sikkerhedspakke der ikke virker. Det virker sgu godt nok ikke særlig professionelt!!!!!! 

Hej.

Det foreslås at du checker om Windows Defender er aktiv. Det er (sammen med Windows Firewall) den sikkerhedspakke, der er indbygget i Windows 10. Den er ikke så effektiv som købte sikkerhedspakker, men dog bedre end ingenting.

Hvis TDC sikkerhedspakken er installeret, dog uden at virke, skal den muligvis afinstalleres for at Windows Defender kan gøres aktiv.

Jeg har samme problem. Du skal ringe til TDC og bede dem udfylde den formular de har, til at kontakte TDC sikkerhedspakke afdeling ( det er en special afd., hvis denne afdeling ikke kan løse det, bringes sagen til F-secure).

Jeg forventer, at høre fra TDC indenfor 5 arbejdsdage.

Ps. har tidligere været ansat i TDC så ved det er sådan det fungere Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)