Svar

Sikkerhedspakken

• Deltager
  • 3 kommentarer
Mellemrum er indsat i Et måske skadeligt link. /MajaH

-----------------------------------------
start. mysearchdial. com/
Hej.

Ovenstående søgemaskine får en
sikkerhedsadvarsel fra Sikkerhedspakken.
"Skadeligt Websted blokeret."
Jeg ved ikke hvor den stammer fra, men
den er sikkert hentet ind ved et uheld, i
forbindelse med en download.
Jeg kan ikke finde programmet på
"Kontrolpanelet" ( XP). Tilføj/fjern
programmer, men der var en programmappe
C:Programmer. Den fjernede jeg, men
søgemaskinen optræder stadig.
Har I noget bud på, hvordan jeg kan komme
af med den?

Hilsen
Jan. F. Michelsen
icon

Bedste svar af janfm 28 november 2013, 17:37

Hej.

Tak til alle.

Det ser ud til at adwCleaner er et universalmiddel.

Tilsynelandende har jeg opnået det, jeg ville.

Hilsen

Jan

Se original

17 Kommentarer

Hej Jan

Jeg vil anbefale dig at vente på svar fra en af tdc's andre brugere der har meget mere forstand på det end jeg har. Det ser ud til at være en nasti browser du har fået indstalleret.

Jeg søgte på google og fandt en youtube video, om hvordan man fjerner broseren.

http://www.youtube.com/watch?v=25TnCZCKue4

Men som sagt, inden du gør noget, så vent på et svar mere...

Denne fjerner med garenti det hele http://adwcleaner.soft32.com/

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej (mfp)

den er god nok--- nu kan jeg ikke se ud fra tråden hvad windows vedkommende bruger-

men er der ikke noget med wi.7 som man skal passe på , med disse hjælpe pr.

mvh.2515Blinkende humørikon

Niks har kørt det på alle Windows versioner lige fra XP til Windows 8,1 der er ingen problemer 

Omdømme 2

hej.

sorry Blinkende humørikon har nok blandet noget sammen(men er det så ikke ccleiner der kan

skabe problemer i wi7.-databasen)

mvh.2515

Nej heller ikke jeg har kørt det uden problemer på alle Windows versioner lige fra XP til Windows 8,1 der er ingen problemer  

Omdømme 2

hej.

ja - men så er det jo OK (har taget fejl)??

mvh.2515Humørikon griner højt

Hej

Ccleaner anbefales ikke af alle.

Ihvertfal synes jeg at man ikke skal lave om på de forudindstillede muligheder, når man har indstaleret det.

Jeg har en gang haft problemer efter jeg havde brugt programmet. Om det var det's skyld eller jeg havde sat et  ekstra flueben ved jeg ikk, men efter det og så MS-ERIKS beskrivelse i denne tråd, er jeg blevet mere forsigtig.

/t5/Debat/Jeg-har-brug-for-hj%C3%A6lp/m-p/88329#M3372

MS-ERIK skrev:

Angående brug af Ccleaner, så er jeg godt klar over at dette program anbefales af flere brugere. Men jeg har også set nogle ganske alvorlige advarsler, bl.a. på Microsofts hjemmeside, om at Ccleaner kan lave alvorlige ulykker. Navnlig hvis man bruger det til at rydde op i registreringsdatabasen uden at man er fuldstændig klar over hvad det er, man sletter inden der slettes. Specielt advares mod at bruge programmet sammen med Windows 7. Hvis en værdi i registreringsdatabasen slettes, men den skal bruges af operativsystemet, kan følgerne være diverse driftsforstyrrelser.

ps. AdwCleaner 3.013 - kender jeg ikke

Ja Men man kan lade være med og sætte ekstra flueben og køre det som det er det er ganske fint og ikke noget en nybegynder ikke kan finde ud af også er der ikke noget der går galt

Omdømme 2

hej.

så kunne jeg jo godt huske noget? så.

mvh.2515

Ja men det svare til og en der ikke har forstan på en bil går ud og skiller hele motoren ad hvad sker der så han kan ikke finde ud af og samle den som den skal og det er det samme her lad vær med og lave andet end hvad der er krydset af ellers kan det gå galt så det er noget med og bruge lidt omtanke af hvad man laver men det skal man gøre ved alt hvad man piller ved så jeg kan ikke se problemet man piller ikke ved noget man ikke har forstand på længere er den ikke 

Omdømme 2

hej.

du har fuldstændig ret- men skulle vi så ikke gå tilbage til det, brugeren spurgte om!!!!

det er jo det,det hele handler om. sådan er det jo i et åbent forum-nogen ved noget-andre

noget andet!

mvh.2515

Jo men det var dig spammet tråden 2515 og det må man faktisk ikke her på forum hvis Patrick ser det får du måske en advarsel

Omdømme 2

hej.

ok har taget det til efterretning!

mvh.2515

Tak til mfp og 2515 for jeres indlæg. Glad humørikon

Som jeg startede med at skrive, bad jeg dig vente med at ekperimetere med noget før andre havde givet deres besyv med.

Desværre fremgår det ikke af det du har skrevet hvor meget du er inde i det tekniske. Derfor er det helt korrekt som mfp gør opmærksom på. Er det noget vi ike har forstabd på er det vigtig ikke at pille ved for meget.

Jeg kunne huske at Whrome havde skrevet et indlæg om at slette genstridige programmer og også fremgagsmåden. Det indlæg har jeg nu fundet, og det er faktisk det program som mfp anbefaler.

adwCleaner.

Prøv at se Whromes indlæg her, men læs hele tråden, da tråden faktisk handler om et andet program end din brovser..

Håber det lykkes for dig.

/t5/Mit-TDC/kan-ikke-sende-mails/m-p/128271#M11507

Foreløbig tak.

Jeg forsøger mig med adwCleaner, og så, må vi se, hvordan det går.

Jan

Hej.

Tak til alle.

Det ser ud til at adwCleaner er et universalmiddel.

Tilsynelandende har jeg opnået det, jeg ville.

Hilsen

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)