Svar

Sammenlægning af linier = dobbelt hastighed?

Hej.
Vi bor et sted hvor vi max kan få en 10 mbit linie.
Kan vi lægge en ekstra linie ind og på en eller anden måde sammen koble dem så vi kan få dobbelt hastighed?

Dan.
icon

Bedste svar af droid 21 september 2013, 13:01

heidan65 skrev:

Kan vi lægge en ekstra linie ind og på en eller anden måde sammen koble dem så vi kan få dobbelt hastighed?

TDC planlægger at tage teknologien "par bonding" i brug men hvornår det kommer vides ikke.

Måske er du heldig at du allerede har flere ledige kobberpar i kablet ind til dit hus.

Bor du i parcelhus? Hvis ja og du ikke har ledige kobberpar skal du ikke regne med at kunne udnytte pair bonding.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

heidan65 skrev:

TDC planlægger at tage teknologien "par bonding" i brug men hvornår det kommer vides ikke.

Måske er du heldig at du allerede har flere ledige kobberpar i kablet ind til dit hus.

Bor du i parcelhus? Hvis ja og du ikke har ledige kobberpar skal du ikke regne med at kunne udnytte pair bonding.

Vi kommer fra et hus i byen med en 70 Mbit linie til et på landet hvor vi max kan få en 10 Mbit. Og det er altså ikke nok når ungerne gamer og ser Netflix og jeg vil se Viaplay.

Efter hvad jeg lige umiddelbart kan se, er der flere ledige ledninger i kablet ind til huset, så det glæder jeg mig til.

Tak for info. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Bare for en ordensskyld.

Det er desværre ikke altid at ,selvom der er flere par ledninger i jordkablet, de så også er samlet i jorden.

Men ingen ved vist helt endnu hvilke vilkår der kommer til at gælde for evt kabel arbejde i jorden i forbindelse med pair bonding. Der arbejdes på højtryk for at teste det og få alt det praktiske på plads Glad humørikon

Husk i øvrigt at det er vigtigt at man ikke selv går ud og skiller dåsen ad ude på huset, for at tælle ledninger. Det må kun Tdc ansatte Blinkende humørikon

mvh

Jsn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)