Reset af Homebox

Jeg har en homebox, men har dummet mig lidt ved at glemme adgangskoden til mit netværk. Jeg har derfor reset'et homeboxen ved at holde knappen inde over 15 sek. Det virker fint - og herefter kan jeg gå ind og ændre netværksnavn og adgangskode - det virker også fint. Men så går der et stykke tid, så hopper jeg af netværket det nye netværksnavn er forsvundet - tilgengæld er det gamle netværk igen dukket op (som jeg har glemt koden til)...hvad gør jeg galt???

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Den orginale/oprindelige kode burde stå på en label på bagsiden af Homeboxen.

Det gør den også - jeg bruger den og det virker...men så går der et stykke tid og så hopper routeren tilbage til det gamle netværk jeg engang oprettede...efter at jeg har gendannet fabriksindstillinger, hopper den tilbage til det gamle netværk inden jeg trykkede på "reset"??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Prøv at resette den via din computer.

Gå ind i din browser -> Gå ind på 192.168.1.1 -> Skriv admin i brugernavn og lad kodefeltet være tomt -> Tryk på Management og prøv at resette den vej igennem.

Undskyld jeg blander mig. Jeg har et lignende problem, og kan ikke komme ind i routeren indstillinger med 192.168.1.1. Så en hardware reset må være løsningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)