Regning for gratis merhastighed

Med reference til andre indlæg omkring gratis merhastighed, var jeg så heldig at komme igennem og få øget min hastighed fra 20 til 26 mbit, hvilket jeg som udgangspunkt er rigtig fint tilfreds med. Malurten i bægeret kom dog allerede to dage senere, da jeg modtager en e-mail fra TDC med en vedhæftet regning på 999 kr. I brevet står der at jeg har bestilt ændringer til mit abonnement, hvilket jo i princippet også er rigtigt, bare med det fortegn at det var gratis at få øget sin hastighed. Jeg afventer pt. svar fra TDC ang. regningen, som jeg naturligvis forventer at de annullerer, ellers må jeg se om efter et andet bredbåndsselskab, da jeg ikke agter at betale 999 kr. for en 'gratis' upgrade på 6 mbit.

5 Kommentarer

hej JVD1985

Det var da en tdc-brøler der er til at tage og føle på. Du skriver:  "Jeg afventer pt. svar fra TDC ang. regningen,  " 

Jeg håber du er klar over at det ikke hjælper at skrive her på forum, men at du allerede har kontaktet dem.

Jeg følger lige tråden,  for at se hvordan det går dig. Håber derfor, du vil skrive når du hører noget nyt.

Jeg ved desværre ikke hvornår du kan forvente det, men til næste månedsopgørelse burde det vel være bragt i orden.  Det ville jeg nok forvente, hvis jeg var dig. 

Anser det også for at være en brøler af de helt store.! De skriver yderemere at de sender en tekniker ud d. 17 oktober for at installere mit udstyr, hvilket er en kende underligt da mit bredbånd har kørt fint ved selvinstallation i et års tid. Håber på et snarligt svar fra TDC og skal nok poste konklusionen herinde.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Ang. tekiniker besøg.

Da du overgår til en vdsl hastighed er det normalt påkrævet med installation da vi ellers kan se problemer med gamle kabler på husene. Det er faktisk sådan at hvis vi i forbindelse med en fejlretning vælger at flytte en kunde ud til en fremskudt central hvor der kun er vdsl skal vi udfører en godt i gang installation.

VDSL arbejder med et meget størrer frekvensområde end adsl og er derfor også langt mere støjfølsomt end ADSL.

Hvad din regning angår er det uden for mit fagområde men mon ikke kundeservice får opklaret den sag.

mvh

Jan

Hej Jan,

Tak for dit svar.

Mit bredbånd har fungeret ganske udemærket i den tid jeg har haft det og jeg kan derfor ikke se hvorfor jeg skal have en tekniker ud forbi når hastigheden ændres fra 20 til 26 mbit.? Det er muligt at der er gamle kable mm. men så vil jeg bare gerne beholde min gamle hastighed og slippe for en 1000-kroners regning for en 6 mbit upgrade. Den pamflet jeg fik ind af døren fra TDC reklamerede med gratis upgrade af hastighed og det er jo ikke lige frem tilfældet hvis en tekniker skal ud forbi, til den nette sum af 999 kr.

Har endnu ikke hørt fra kundeservice, men håber da de svarer inden teknikeren kommer forbi d. 17 okt. 

Jeg syns du skal rykke kundeservise for et svar, men husk, det er nok ikke den person du får fat i, der er skyld i brøleren. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)