Problemer med ustabilt trådløst på TDC homebox

• Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH

min box har i de sidste 14 dage haft indtil flere udfald.

starter som oftest igen inden for 5 min!

smadder irriterende

hjælp mig!!!

så nu røg det igen

xxxxxx@post.tele.dk

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej 193435aage

Jeg har flyttet dit indlæg til en ny tråd, da det kan være forskelligheder i hvor et problem ligger. Tråden du var kommet til at bumpe er over et år gammel, og derfor kan det udmærket være et nyt problem du oplever.  Jeg har ikke læst den tråd du havde sat dit indlæg i, for at finde en ledetråde til dit problem. Prøv derfor at  læse den tråd og derefter fortælle nørderne herinde, om der står noget, som du har forsøgt. f. eks. Ved jeg  ikke om der står noget med at genstarte dit indlæg på den rigtige måde. Det er nok lidt for meget at andre kunder skal læse en så lang tråd igennem, da du ikke skriver hvad du har prøvet. 

/t5/Bredb%C3%A5nd/Problemer-med-ustabilt-tr%C3%A5dl%C3%B8st-p%C3%A5-TDC-homebox/td-p/65841

Jo flere oplysninger du skriver jo større sansynlighed er der for at en anden kunde kan hjælpe dig videre. 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23649

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P