Svar

Problemer med TV2

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej.

Alle husets pc'er samt telefoner kan ikke komme på DR.dk, men alle andre hjemmesider er tilgængelige.

Er der nogen der kan give mig et hint om hvad problemet kan være?

Jeg har pr'vet at genstarte tdc boksen, men vi kan stadig ikke komme inde på DR hjemmeside.

vh

icon

Bedste svar af magga 4 marts 2014, 16:07

tak for info :-)

Se original

11 Kommentarer

hmm

mener du dr.dk eller tv2 ?

mht dr.dk :

du er ikke alene Gal humørikon

jeg kan under ingen omstændigheder loade dr.dk

jeg kunne soometider i går.

idag er no go !

har prøvet alle browsere, forskellige pc , pirate browser, med og uden internetsecurity.

nu mangler jeg blot tdc modem !!

ja, jeg beklager min forkerte overskrift-

Der er DR.dk - jeg har haft periodiske

problemer de sidste dage, men nu er det umuligt at komme på.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Her virker både DR og tv2 

Bruger chrome

seneste opdatering :

modem er genstartet.

dr.dk : no go Gal humørikon

nu må TDC support tage sid sammen og finde fejlen !

PS jeg havde for længere tid siden problemer med tv2.dk men siden kunne dog loades.

jeg har aldrig i min tid med TDC internet(mange år !) haft problemer med at en bestemt og KUN denne ene under ingen omstændigheder kunne loade !!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan ikke identificeres her fra Forum. Hvis du vil have nogen til at gøre noget ved lige netop din situation, så må du henvende dig direkte til kundeservice.

Dr.dk virker fint her - så det er ikek noget generelt problem.

Vh

Peter

hmm - identificeres ?

hvordan bliver man det ?

kundeservice ? ja men det nåede jeg ikke idag så det bliver først i morgen.

vi er flere som oplever problemet, så helt isoleret er det altså ikke.

PeterA : du misforstår mig og mistænkeligør mig. Hvorfor gør du det ?

jeg har et reelt problem - længere er den ikke.

Det er da helt fint at du kan se dr.dk .

jeg er da helt klar over at tdc har kundeservice og at den er så som så.

derfor håbede jeg jo at her i forum vil man hjælpe hinanden.

jeg beklager peterA, din kommentar kan ikke hjælpe mig.

hilsen Jens

Det har ikke noget med TDC at gøre. Jeg har fibernet (Energifyn) og har samme DR-relaterede problem og har haft det siden i lørdags i hvert fald. Problemet er også omtalt her

http://www.eksperten.dk/spm/992173#reply_8120441 og her
http://www.eksperten.dk/spm/992254

For at det så ikke skal være løgn, så er det umuligt at kontakte DR andet end igennem nogle tåbelige webformularer, som ligger på deres hjemmeside, som jeg ikke kan få adgang til Gal humørikon. Dette kan jeg se vha. cachede side på Google og vha. min smartphone, som lige nu kører på 3G og ikke vores router.

Hvis jeg får tid i morgen vil jeg forsøge at ringe mig igennem til deres webafdeling.

mvh. Jørn

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

jenss:

Du bliver jo netop IKKE identificeret. Det var også det jeg skrev. Derfor er det lidt noget pjat at kræve at kundeservice gør noget. Selvom de så rent undtagelsesvist skulle kigge ind her, så har de ikke en jordisk chance for at finde ud af hvem du er, og evt. teste din forbindelse.

I øvrigt taler al sandsynlighed for at du bare skal resette din browers datacashe - men du bad ikke om hjælp, men derimod handling....

Vh

Peter

Dit forslag om at slette caches virker ikke. Det er også prøvet. Se hvad jeg har skrevet ovenfor. Dette er ikke et TDC-problem, det er et DR-problem.

- Jørn

Se slutningen under  ' Problemer med DR.DK '

tak for info :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8