Problemer med DR.DK

Hej *

Er der et generelt problem med at loade www.dr.dk via TDC. Det fungerer ikke fra nogen typer enhed, PC, iPad, iPhone via TDC Duo. Det har kørt dårligt i nogle dage og nu er det helt dødt. Har checked min forbindelse med TDC's check af min forbindelse - alt ok - alle andre sider loader også korrekt.

Og har selvfølgelig genstartet router etc.

Og www.dr.dk loader fint via et 3 GSM kort.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Det virker her.. computer med Chrome ipad og mobil
Hej, der er også problemer her. Virker ikke på nogen måde. En bekendt med andet mobilselskab kan logge på dr på hans selskabs netværk, men ikke på mit trådløse TDC-netværk.

Samme problem her. Det har nu stået på i nogen dage. Fejlkoden er Fejlkode: ERR_CONNECTION_RESET.

Har prøvet med både chrome og IE, uden nogen forskel.

Og ja har tjekket indstillinger på chrome, genstartet modem. Hvad er problemet. HAr prøvet at tilgå dr.dk fra anden udbyder fra anden pc med chrome uden problem.

Hvad kan problemet være???

Har også problemet med Firefox på bærbar og browser i HTC One, hvor app'en bare loader i et væk, uden at der sker noget.Men kun på wi-fi, over 3G/4G kører det fint!

Jeg har også haft problemet

Jeg har her til morgen snakket med TDC for at fejlmelde - ham jeg snakkede med, svarede at han heller ikke kunne få forbindelse til DR.dk og at der så ikke var mere at at gøre.

Men måske har han alligevel kunne sætte noget igang, for nu har jeg forbindelse til DR.DK - og håber at det holder.

Da jeg kom på DR.DK sendte jeg dem en forespørgsel og fik følgende svar

Der var opstået tekniske fejl hos DR, som nu heldigvis er fundet og udbedret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)