problemer med at få min hp trådløse printer til at virke e print

Jeg har købt en trådløs printer fra hp og har fået den sat til trådløst og jeg kan skrive ud osv men jeg kan ikke få det eprint til at vil virke den skriver den ikke kan finde netværket og at jeg kan skrive proxyserver adresse men det vil den heller ikke aceptere??? hvad er min proxyserver adr??

samt har jeg købt en "forstærker" en air link routers for at den skal forstærke mit signal men jeg har lidt problemer med helt at finde ud af om det er fordi jeg skal ændre nogle indtillinger når jeg skal bruge den istedet for det direkte signal fra in tdc homeboks den lille sorte der sidder på vægen ???

håber der er nogle der kan hjælpe mig så jeg kan få det til at virke da jeg virkelig er dum til det pc noget Kat meget glad

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Trofast

Tak for dit indlæg.

Nu har jeg desværre ikke selv haft mulighed for, at prøve en af HP's nye printere.

Jeg mener umiddelbart ikke, at du skal benytte nogen former for proxyservere, for at få det til at virke. Du burde bare kunne koble printeren på det trådløse netværk. Du kan evt. prøve at koble forstærkeren fra, og så koble direkte på TDC HomeBox'en, for at se om det virker.

Jeg håber du får det til at virke Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Jeg har fuldstændig det samme problem som Trofast. Jeg kan printe fra mine trådløse appreter, men ikke oprette ePrint på HP printer. Der bliver bedt om proxyserver og port
Rart at høre jeg ikke er den eneste der ikke kan finde ud af det, men vi må håbe nogle kan hjælpe os med det så vi kan få det til at virke jeg skal nok give dig besked hvis jeg får det til at virke håber du vil gøre det samme.

Jeg har lige købt en HP laserjet Pro 400 color MFP. Den har været yderst let at sætte op - også således jeg kan printe via mit trådløse Wifi-netværk - MEN de funktioner der kræver adgang til serveren kan jeg ikke få til at fungere - det drejer sig f.eks. om ePrint ved at sende e-mail til printeren. 

Under instalationen kunne den ikke få adgang til serveren - Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre for at løse dette problem?

Hej Mit problem er næsten det samme jeg kan heller ikke få min installeret ordentligt så den virker slet ikke e print jeg har ikke engang kunnet lave en mailadr til den eller noget da den skriver noget med proxyserver

Er der slet ingen der kan løse dette problem jeg smider sku snart den printer ud igen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej trofast,

Jeg kommer lige ind med et forslag fra sidelinjen. Jeg googlede "hp printer proxy server" og kom ind på HP's eget supportforum, hvor der i denne tråd er nogle brugere, der har det samme problem: http://h30434.www3.hp.com/t5/ePrint-Print-Apps-Mobile/where-is-my-proxy-address/td-p/1170727

Første forslag fra supporten er at genstarte både printer og router (sluk printer, sluk router, tænd router og vent den den er online, tænd printer).

Hvis det ikke virker, så er næste forslag:

1. Find out the IP address of the printer by pressing the wireless icon from the front panel of the printer.

2. Open a browser on your computer that is connected to the same network as the printer. Type the IP address of the printer into the browser's address bar. (i.e. http://192.168.1.5%29/

3. Once you are in the webpage with the printers settings, click on the 'Network' tab.

4. On the left side of the page click on the Network Address (IP) underneath the Networking heading.

5. Click on the radio button next to Manual IP and then click the 'Suggest a Manual IP Address' button to have the system assign you a Manual IP address.

6. In the Manual DNS Server boxes type the following:

Manual Preferred DNS Server: 8.8.8.8

Manual Alternate DNS Server: 8.8.4.4

7. Press the Apply button to save these changes

Once you have saved the Manual IP settings you should power cycle the printer by unplugging the power cord from the printer, leaving it unplugged for 30 seconds, then reconnecting the power cord to the printer. Once plugged back in the printer should power on automatically.

Once the printer has powered back on try enabling Web Services again and see if it will allow you to connect.

Den sidste her er på engelsk, men det har virket for mange i deres forum derinde. 

Held og lykke!

/Ulf

trofast skrev:
Hej Mit problem er næsten det samme jeg kan heller ikke få min installeret ordentligt så den virker slet ikke e print jeg har ikke engang kunnet lave en mailadr til den eller noget da den skriver noget med proxyserver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)