Spørgsmål

Problem med visse hjemmesider

• Bruger
  • 6 kommentarer
Jeg har fået et problem med at der er nogle få hjemmeside jeg ikke kan komme på. Problemet er der kun når jeg prøver via min wi-fi forbindelse og router. Der er ingen problem, hvis jeg logger på via det mobile netværk på min iPhone. Svarmeddelsen er, at "Denne side kan ikke åbnes". Det tyder normalt på, at hjemmesiden er nede, men så burde jeg jo ikke kunne komme på via det mobile netværk på telefonen. Er der nogen der kan hjælpe med en forklaring og løsning på problemet. Jeg har prøvet, at slette cookies mv. og slukke router.

5 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Årsagen kan fx være at du er blevet blokeret fra de forskellige sider, evt ved at du har"ramt" en ip der er blokeret fra tidligere eller den nuværende er blevet blokeret.
Kan også være problemer respektivt på din forbindelse.

Hvilket sider er der tale om, så kan vi andre jo melde tilbage om vi kan komme på siden

Hvis IP er blokeret, kan du evt prøve at frigive din ip, vente lidt og prøve at se om du for en anden ip..

Ellers er det nok noget supporten kan hjælpe med.
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at lave en "traceroute" til de manglende sider?
Omdømme 7
Badge +2
Jeg bruger en add-blocker, det kan betyde nogle sider ikke vises, men som godt virker med iPad eller telefonen...
Tak svarene.

Hvad er og hvordan laver jeg en "traceroute"? og hvad kan den sige?

BH81: Jeg forstår ikke helt bemærkningen: "Hvis IP er blokeret, kan du evt prøve at frigive din ip, vente lidt og prøve at se om du for en anden ip" Kan du uddybe?
Omdømme 7
Badge +7
Hvordan man laver en "traceroute" afhænger af hvad du har af udstyr. Den viser vejen fra dig og til en udvalgt hjemmeside. Nogen gange falder kæden af og der kan ikke findes en vej.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)