Printer på trådløst netværk

• K37
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har lige opdateret netværksinstallationen fra en TDC ADSL til en TDC Homebox med teknikerbesøg.

Det er ikke noget problem at komme på det nye trådløse netværk (bortset fra at det er ekstremt ustabilt) men jeg kan ikke koble min trådløse printer af typen Brother DCP 770CW som virkede perfekt før.

Det sære er at den MacBook jeg har koblet over WiFi til printeren kører perfekt uden nogen form for opdatering.

Derimod kan de to Windows PC'er (kører både 7 og 8) ikke fange den trådløse printer.

Er der nogen der har gode ideer til løsning? De flinke mennesker hos TDC mener at det er mit eget problem.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Mon ikke din gamle opsætning kører på en anden serie IP-adresse, fc. 192.168.0.xx - hvor den nye kører på 192.168.1.x ?

Har du prøvet at geninstallere netværket på printeren, evt. med kabel først.

Ja, jeg har geninstalleret netværk (wifi) på printeren.

Desuden har jeg installeret printeren med USB-kabel til PC. Det virker upåklageligt, men når jeg forsøger at fange printeren trådløst er der ingen respons. Jeg kan heller ikke se printeren som tilsluttet trådløs enhed via netværksstatus i Homeboxen (der er alle andre enheder; iPad, iPhone, PC etc.).

Kan man "tvinge" en parring igennem og i givet fald hvordan?

Har du brugt netværksguiden på printeren?

- Menu

- Network

- Setup wizard

derefter starter printeren med at søger efter dit trådløs netværk (ssid)

Finder den så dit trådløs netværk?

Kent

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)