Portforward


Hej 

Jeg har et problem med portforwarding. jeg har fulgt guiden på Tdc hjælp, har snakket med support der fortæller at portforward er gjort korrekt, men med port checker (forskellige online checkers) kommer beskeden at porte er lukket. 

det er disse porte der driller.
The Crew Multiplayer ports

UDP: 3000, 3001, 3002, 3003 Incoming / Outgoing

Uplay Launcher

TCP: 80, 443, 13000, 14000, 14008

Håber nogle har et forslag til hjælp. 

Jeg har testet med firewall og antivirus slået fra. ingenting hjalp. :-(

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej M_E_Jeppesen

Husk når du prøver online port checker tools, skal du have det program kørende der bruger porten. Hvis der ikke er noget program til at responde på forspørgrgsler, kommer der heller ikke svar tilbage, og derved vil porten se ud, som om den er lukket. (Jeg har oplevet mange gange med spilserver. Hvis Spilserver ikke kørte sagde online portchecker at porten var lukket. Når jeg så startede server, var port åben.)

Venlig Hilsen

Brian

Hej Brian

Har lige testet med spillet kørende. stadig ikke hul igennem.. :-(

men tak for svaret det kunne jo ha' været løsningen.. 

Hilsen Martin

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Har du prøvet at sætte din PC's(forhåbentlige) statiske IP, op som DMZ-mode, for at se om dette kunne være en løsning?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)