Svar

Port omdirigering i TDC HomeBox

Hej.

Jeg har opsat port omdirigering i min nye TDC Home Boks. Det virker fint og jeg kan tilgå de porte ude fra som jeg har omdirigeret. Mit spørgsmål er så om jeg kan begrænse de eksterne IP-adresser der kan tilgå portene som jeg har omdirigeret?.

Mvh Jan

icon

Bedste svar af Alexsus 7 februar 2014, 18:42

Du kan eventuelt installere en firewall på den/de pc'er du har åbnet adgang til og så begrænse hvilke IP adresser der kan tilgå...

Husk hvis du har fået svar på dit spørgsmål/problem at markere tråden som løst.. Glad humørikon

Se original

3 Kommentarer

• Flyttet dette indlæg til samme tråd, med identisk indlæg./ MajaH
Hej.

Jeg har fået opsat noget port omdirigering i min nye TDC Home Boks. Det virker fint og jeg kan tilgå de porte ude fra som jeg har omdirigeret. Mit spørgsmål er så om jeg kan begrænse de eksterne IP-adresser der kan tilgå portene som jeg har omdirigeret?.

Mvh Jan

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Nix - du kan sætte en firewall efter din Home boks hvor du kan opsætte denne slags kriterier eks. Iptables på en linux boks. (Home boksen kan også, men det kræver adgang til homeboksens indre og det må man ikke)

Mvh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan eventuelt installere en firewall på den/de pc'er du har åbnet adgang til og så begrænse hvilke IP adresser der kan tilgå...

Husk hvis du har fået svar på dit spørgsmål/problem at markere tråden som løst.. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)