Svar

Port Forwarding til hele netværket

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg skulle spille en omgang tom clancy's ghost recon future soldier med min bror og fætter over internettet og da jeg havde fullrate virkede det også uden at jeg skulle gøre noget selv, men nu efter jeg er flyttet til TDC vil den ikke forbinde med dem. Så kom jeg frem til at der skulle åbnes et par porte først.

Og her kommer så mit spørgsmål, kan man virkelig kun åbne porte til en LAN IP adresse, og altså ikke til hele netværket, jeg tænker lidt at hvis jeg skulle få besøg af nogle og vi sammen gerne vil spille online så skal jeg tildele dem en statis LAN IP og åbne porte til den... Det er jo besværligt

Overordnet er jeg glad for at man har lukket alt, det giver godt standart sikkerhed, men det kunne være godt at kunne åbne en bestemt port for alle pcer på LAN siden...

icon

Bedste svar af Daniel-H 13 august 2013, 10:36

ja hvis du skal åbne for hele netværket så skal du åbne til hver pc seperat, men kan ikke kun via en port åbne for altGlad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Hej Alexus.

I princippet kan det godt lade sig gøre.

vi vil bede dig gå ind på denne side:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23709

Så nede under: Mere hjælp til din Homebox, skal du klikke på: Sådan åbner du porte på HomeBox (Port Forwarding).

Der kan du læse hvordan man gør, så skal du selv skaffe de porte og den IP den skal åbnes til.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Daniel

Jeg kan ikke lige se noget i den guide om en generel port forwarding, kun til enkelte maskiner...

ja hvis du skal åbne for hele netværket så skal du åbne til hver pc seperat, men kan ikke kun via en port åbne for altGlad humørikon

Omdømme 2

Ok Glad humørikon så må jeg gøre sådan...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)