Persiodisk tilbagevendede ADSL driftsproblemer

Hej tdc support

Har forsøgt at komme igennem på talrige måder. Så jeg skriver denne henvendelse på min søns vegne. Han oplever frygtelige driftsproblemer med sin ADSL, som I har tildelt offentlig ip
xxx.xxx.xxx.xxx (jeg har ikke abonnements nummeret ved hånden og har simpelthen ikke lyst til at skrive personlige adresser i offentlige forum). Routeren med pk 253329876, tdc art 338824 s/n LK12200DP360188 sætter simpelthen ud af drift i ca. en halv time på vilkårlige tidspunkter hver anden eller tredie dag. Det har den konsekvens at sønnen bliver nedsablet i online spil på steam og at hans Skype samtaler med kammerater bliver afbrudt. Det er hele netværket ud af huset der ryger. Maskiner på netværket kan stadig tilgå hinanden - men simpelthen ikke ud af huset. Det hjælper tilsyneladende heller ikke at genstarte routeren. Jeg finder det svært gøre noget når hullet i muren simpelthen ikke svarer og jeg ikke har mulighed for at skifte til anden selvvalgt hardware.

Jeg havde et lignede problem med Fullrate (som nu også er tdc) igennem 2-3 måneder på anden adress. Det var vidlt ustabilt. De endte med at sende en ny router i stedet for deres tidligere udstyr, der fejlede hele tiden - og problemet hørte helt op.

Venligst forbedre netværk stabilitet eller send ny router der virker, tak. Et netværk, der ikke er stabilt er jo ikke et netværk man kan bruge. Og der bliver jo rent faktisk betalt for det !!!

Med bedste hilsner

Stig Valentini

Redigeret af Stefan - Fjernet IP-adresse

1 Kommentar

Hej StigValentini

Jeg forstår godt du din søn er irriteret.  Da jeg kan se du er nyoprettet tror jeg desværre du har glemt at læse Velkomsttråden

Der vil du kunne læse at dette er et kundeforum hvor vi kunder forsøger at hjæle hinanden, og da vi kunder ikke har adgang til dine personligeoplysninger, har vi ikke mulighed for at hjælpe. 

Jeg vil derfor bede dig om at ringe til kundeservice som bedre kan hjælpe dig. 

Jeg har fundet nogle tråde med ustabilt netværk:

ADSL-linier

tråd med ustabilt netnærk

gammel tråd af Joachim

Egen router

Driftinformation 

Jeg har godt nok yousee-kabeltv, men jeg ved at de nye 4G sinaler er så kraftige at de nemmere kan forstyrre sinalet i gamle indstalationer, derfor fik jeg udskiftet alle stik og ledninger, og det hjalp heldigvis hos mig. 

Denne har du sikkert ikke brug for, men så kan det være andre kan bruge vejledningen i instalation af homebox. 

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P