PC mister internet forbindelse

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej

Håber I kan hjælpe, da jeg har et mystisk problem.

Når jeg spiller et online spil ved navn World of Tanks mister jeg netforbindelsen 2 - 3 gange i løbet af 2 timer og kun når jeg spiller det online spil.

Må derefter igennem en fejlfinding for at få genetableret forbindelsen uden fejlfindingen oplyser hvad som var galt.

Alle råd er velkommende.

/Peter

6 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Pb74.

Jeg fandt dette: http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/83216-no-internet-problem-but-disconnected-and-unable-to-rejoin/

Måske dette kunne hjælpe? Lad mig vide.

Mvh. Lennart

Tak for linket, Lennart, men som jeg forstår div. indlæg er det desværre ikke det samme som mit problem.

Talte med jeres hotline som mente det kunne være et netkort problem, da min Hometrio ikke mister forbindelsen og som han oplyste, at fjernsynet går først hvis der er udfald på forbindelsen.

Lukker tråden, da jeg mere og mere tror det er et hardware problem på min helt nye pc.

mvh

Peter

Hmm tror ikke det er Hardware problem, jeg har samme problem med at miste forbindelsen dette er dog kun begyndt efter vi har fået installeret Hometrio Humørikon frustreret

Hej Jimmy

Hvor bor du/I henne? vi har nemlig samme problem

MvH Jørgen

Bor på Bornholm, i Aakirkeby.

Tror nu det må være enten noget hardware problem fra TDC side eller måske deres linjer der ikke kan klare så meget, for syntes der er en del der har de problemere når de har tv delen på Humørikon frustreret

Jamen det tror jeg du har ret I, vi selv bor i Nyborg og vores har virket perfekt i ca 1 år indtil jeg pludselig kan se en af mine naboer også har fået en homeboks, så falder signalet helt ud en gang imellem, den eneste løsning TDC har kunnet finde/gøre er er sætte min hastighed, hvilket ikke er tilfredsstillende, men der er ikke noget at gøre siger de, "take it or leave it" er Deres svar, man kan ikke engang få svar på, om der er opgraderinger af linien nært forestående, vi her i Nyborg har dårligere dækning end det der kaldes udkants Danmark jeg kører pt med en 5600/512 linie ( den når aldrig derop den ligger vel omkring 3500/212 det meste af tiden og sommetider falder den til under modemhastighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)