Pas på delt regning - Det er dyrt

• Bo_
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg valgte at få den fulde TV pakke med internet til en pris af 764 kr. om måneden. Jeg skulle dog lige have delt regning, da min arbejdsgiver skal betale for internetdelen. Selve internetdelen koster 299 kr. for en 50/10 forbindelse. Så skulle man tro at TV-pakke delen udgjort 764 minus 299 = 465 kr., men nej. Prisen for TV pakken er således 614 kr. og den samlede pris beløber sig til 913 kr. En merpris på 149 kr. Jeg spurgte kundeservice, hvorfor den forskel og de svarede at det pga besværligheder med at dele regningen. Blev man informeret om det? Nej da. Det skal man selv opdage. Herudover betaler man også et gebyr når man vælger PBS (fordi regningen skal sendes til virksomheden) og det beløber sig til 49 kr. om måneden. Så nu bliver den samlede regning således 614 kr. + 299 kr. + 49 kr. = 962 kr. Så de 49 kr. (som er et ret voldsomt beløb) dækker således IKKE over "besværligheden" ved at have delt regning. Pas på med TDC, de tager sig godt betalt som grænser sig til ren tyveri. Så få det hele samlet og betal via automatisk betaling og gør det besværligt med et expense sheet med din virksomhed hver måned så du kan få internetdelen retur og glem DELT REGNING. Det er tyveri ved højlys dag.

2 Kommentarer

Jeg har præcis samme oplevelse med mit netforbindelse. Jeg blev heller ikke informeret om mer-prisen da jeg aftalte en opdeling af regningen. Da jeg opdagede det, aftalte jeg i stedet med min arbejdsgiver at de betaler hele regningen og trækker mig i løn for TV-delen.

Det tog 4 telefonsamtaler på tilsammen ca. 2 timer og en del efterfølgende emails før det lykkedes at få den aftale på plads med TDC. Det var helt utroligt hvordan man gang på gang kunne lave den samme aftale med TDC, og opleve at der efterfølgende intet skete.

Hej Jakob.

Hvad blev din aftale her? Jeg er også lige blevet præsenteret for en merpris på 149 kr/måned.

Mikkel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P