Spørgsmål

pair bonding hvorfor krav om teknikerbesøg

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg forstår ikke hvad en teknikker skal lave for at jeg kan få pair bonding.
Da jeg fik flyttet mine tlf stik+ det gamle faxe stik ud til mit kryds felt, så alt hardware er lave klar til pair bonding. Men i vil stadig have 2000,- for at arkiver det. Jeg kan godt selv sættet stikket i så hvad er det lige i skal ud og lave?

Jeg ved godt at det ikke er ret mange steder alt er lavet klart men jeg syndes det er mærkeligt.

for er år siden var jeg nød til at skifte til telia for da kunne i kun tilbyde 10/1Mbit mens telia kunne klare 50/10 sjov nok kunne i det samme dage efter telia havde ovetaget mig som kunde (de kan dog ikke finde ud af at sende en regning til mit arbejde men det er en anden historie)

Man for nogle gange den opfattelse at i prøve at holde folk til en lav hastighed så længe så muligt ved at kræve kæmpe gebyrer for at opgradere til højre hastighed. Det er ikke sådan man for kunderene til at blive.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der kan kun siges her fra brugerforummet at der er pillet ved noget som der ikke skal pilles ved, derfor kan der en teknikker ud og pille med det du har pillet ved.
Nu er det jer selv der har pillet ved det, men ad det ene linie ikke har være aktiv meget længe og jeres mand der flytte stikke var fremsynet er det ikke registeret til pair bonding.
Omdømme 7
Badge +6
Som skrevet dette er et brugerforum, og derved ikke en kontakt til You See. Der må ikke pilles ved installationen, det er uautoriseret indgreb.
Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg husker er det for, at sikre et gamelt stik bliver lavet om til 2 J11 i et stik med de 2 mulige trådpar. Ja, Yousee tager sig godt betalt for denne ydelse. Var dog ikke klar over det var så dyrt.
Fint i ikke kan hjælpe, men dem uautoseret indgreb tror jeg lige du skal læse op på før du kommer med rådgivning der ligge uden for din videns område.
1. Jeg tro ikke du havde læst at det var tdc der forbandt det krydsfældet. Jeg skal bare skifte kablet mellen stik i væg og rouder.(Der i dag 2 ledere skal være 4 ved pair bonding)
2. Der er ikke krav til at det er yousee der laver om på instalationen i huset. Det nå elektrikker også.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)