Pair bonding

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej

Jeg ved, at TDC så småt har åbnet op for enkelte installationer af pair bonding. Er der nogen, der ved, hvornår man kan ringe ind og bestille pair bonding? Og hvordan med ser det ud med priser, kommer der en højere månedlig pris, og hvordan med oprettelse?

På forhånd tak

/Ulrik

6 Kommentarer

Du kan bare ringe til kundeservice og spørge dem, de kan bedst fortælle dig det. Jeg har selv prøvet. Jeg kan dog ikke sige noget om prisen, da de ikke kunne oprette pair-bonding på så langsom forbindelse.

Nu er vi nået til juni 2015
Er der noget nyt?

Jeg har fået en Pair bonding installation, og trods TDC garanterede en hastighed på mindst 33 Mbit/s, endda fortalte at det jo vil svarer til 2 DSL forbindelser sat sammen, så kører det så dårligt, at jeg har været nødt til at bruge mobilt bredbånd, for at min streaming ikke skal hakke og få dårligt billedkvalitet.

Lad os se, om TDC nu gider at sætte mig på den central der ligger på min vej, i stedet for at sætte mig på langt væk, den er nu helt nede på en central nede i byen et sted lang fra mig og den central det ligger tæt på mig.

Jeg tvivler lige nu på, om TDC ved noget om det... De kunne da godt lige sætte mig på den tætteste central.

Garantien var jo 33 Mbit/s, men jeg henter omkring 10 Mbit/s lige nu, uden brugere vel og mærke.
Det lyder jo ikke så rart. Jeg har pt. to linier ind, der trækker 3 Mbit hver. Det er ikke meget, men for at få to hjemmearbejdspladser til at fungere var det eneste løsning, men jo lidt dyr, for jeg betaler separat for hver linie. Jeg havde håbet at kunne slå dem sammen og måske realisere 6 Mbit. Når jeg ringer til TDC snakker de om 10 Mbit, men jeg kan ikke rigtigt få noget konkret at vide.
Jeg har endda været nødt til at bruge mobilt bredbånd, trods jeg har den helt store pakke hos TDC, med pair bonding og det hele. De sagde at det skulle være som at have 2 DSL forbindelser lagt sammen.

Trods min hastighedsgaranti på 33 Mbit/s er jeg nødt til at bruge mobilt bredbånd, så min iPAD ikke hakker når jeg ser stream.
Har dags dato fået udført pair bonding til min store tilfredshed.
Havde før  3/0,5 og har nu 6/1.
6 ned lyder ikke af meget, hvilket det da heller ikke er, men når man kommer fra 3, så er det virkeligt noget der kan mærkes.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)