Opsigelse af Hometrio

• M_P
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvordan kan man opsige sit Hometrio aboment, pr. mail. Man kan jo ikke få kontakt med TDC gennem telefonen.

11 Kommentarer

Prøv med et anbefalet brev - så er du også sikker på at det bliver registreret ordentligt.

hilsen bo

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej M_P

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

Der er allerede en anden bruger, der har fået svar på samme spørgsmål. Du kan læse svaret her:

/t5/Abonnement/Opsig-Abonnement/m-p/437#M25

Skriv tilbage, hvis du har yderligere spørgsmål.

jeg ønsker at opsige mit Home tro pr. 1maj 2011

mvh. R.Simonsen.

Så du har opsagt TDC trio? Hamrende god ide!

Jeg har selv kæmpet med TDC i nu 14 mdr. siden jeg var så dum at få TRIO. I denne periode har jeg KUN oplevet ævl og kævl. Jeg er nu på TV-box nr. 6 ! Den sidste fik jeg for ca 15 dage siden. I mellem tiden har mit net været nede siden mandags og først begyndt at fungere et par timer om dagen nu.

I tirsdags lovede Hotline mig besøg af en teknikker i dag, men det blev kun til en telefonopringning. De aner ikke hvad fejlen er "men det ser da ud til at køre nogenlunde nu". De vil dog sende mig en ny router til mig (som jeg selv kan få lov at installere) og hvis det ikke hjælper "kan du jo ringe tilbage igen". Det kalder jeg for en udsøgt FED service!

Min nevø der bor i Nivå havde Trio indtil for et halvt år siden. Efter han har opsagt hele L.... er der ingen problemmer. I går blev jeg ydermere svinet til af TDC.s regnskabsafdeling der mener at det er legalt, og i overenstemmelse med anonementbet, at på 3 måned at opkræve for Viasat som jeg opsagede pr. 1.4. Det er det ikke ifølge betingelserne , som jeg læste op, men fik at vide at det var "praksis" - jeg kalder det for tyveri! Så jeg følger dit gode eksemple, ligesom mange andre jeg kender!

TDC,s problem er kort fortalt, at de ikke har viden eller teknologi (herunder soft- og hardware) til at levere et produkt som Trio.

TDC : R.I.P

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Husk at det ikke er TDC man kommunikerer med her.

Derfor kan man ikke opsige abonnementer ved at poste her. I de oprindelige abb. vilkår er der angivet hvordan abb. kan opsiges. Ellers må man henvende sig til kundeservice. Og ja - jeg ved af egen bitter erfaring at dem skal man kun forsøge at kontakte hvis man har meeeeeeeeget god tid. Men det bliver ikek anderledes når vi sælger nationale klenodier til grådige amerikanske kapitalfonde. Så kan vi lære det !

Vh

Peter

godt indlæg! Dette skal gå huritgt, kun forbindelse ca. 2 min. ad gangen. FED sevice TDC!

Aldrig har jeg været udsat for så dårligt et produkt som TDC Home .Det er kun lavet for at stjæle penge fra kunderne.Jeg har nu dags dato sendt de mails og breve som jeg har fået og sendt fra TDC til DR KONTANT.Jeg blev koblet på den 6-5-11 og siden er min pc gået ned flere gange.Web tv virker ikke.Den fortæller at jeg IKKE har en TDC forbindelse.!! Hvad fanden mon det er jeg betaler for ?

sÅ TIL ANDRE KUNDER SOM VIL HAVE tdc : hold jer lannngggttt væk..

pS: i DAG HAR JEG FÅET EN REGNING PÅ 5.355.38 FOR NOGET SOM IKKE VIRKER.iKKE SÅ SÆRET AT DET GÅR GODT FOR tdc !!

• Slettet personligt oplysning i indlæg. /MajaH
Undertegnede konton  xxxxxxxx opsiger hermed trioabonnementet med udløbet  af bindingsperioden.pga. manglende økonomisk formåen.

MVH. BØRGE SUNDSTRAND 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan da umuligt have læst hele denne tråd igennem, så havde du nemlig læst at dette KUNDE TIL KUNDE-forum IKKE kan benyttes til at opsige abonementer.

Du skal ringe til TDC.

Mvh

Kim

Hej kimmie86

Dit indlæg er tomt, og det er vist godt det samme.

Det er ikke tilladt at hive så gamle tråde frem, så jeg vil bede dig om at oprete en ny tråd til dit spørgsmål, idet der i denne tråd er fremsat mange forskællige meninger før det var mulig at lave en opsigelse online..

Du kan evt. skrive en opsigelse i formularen på denne side. 

http://privat.tdc.dk/onlineformular/

Jeg indberetter denne gamle tråd, med en forespørgsel om den kan blive låst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)