Oprettelse af TDC e-mail

Hejsa.

Jeg har netop fået bredbånd via TDC, og det fungerer fint fint ;-)

Men....

Jeg kan ikke oprette en mail-konto. Jeg bliver ved med at få en "midlertidig fejl"?

Jeg logger ind på Mit TDC, og her inde kan jeg vælge at oprette en mail-konto. Jeg skriver mailadressen (har forsøgt med flere forskellige), jeg vælger slut-domænet, angiver adgangskoden (er på 9 karakterer, indeholder stort bogstav og 4 tal), og trykker på opret. Så viser den grønne flueben i det hele, står og snurrer med "opretter mail-konto" og bum - så kommer den med en fejl:

"Der er opstået en fejl - prøv igen

Der er opstået en midlertidig fejl. Det kan i nogle tilfælde tage lang tid at hente data, så vent et øjeblik og prøv igen.

Vi beklager ulejligheden."

Denne fejl har jeg fået i 6 dage nu, og har forsøgt fra forskellige pc'er, med forskellige browsere, og har sågar forsøgt fra en kammerats pc - med en helt anden udbyder.

Jeg kontaktede TDC Support i går, og fik en sludder for en sladder. Ham jeg talte med mente at hvis der stod det var en midlertidig fejl, så var det nok rigtigt, og jeg skulle bare prøve igen og igen... 

Han kunne ikke svare på mit spørgsmål om, hvornår en fejl går fra at være midlertidig til at være permanent ved TDC (tror ikke han forstod selve spørgsmålet...!).

Er der nogle der kan et godt trick her???

MVH P

5 Kommentarer

Hej

Jeg ved ikke rigtig om det kan være koden. 

Det er jo enn ny kode du skal skrive og ikke koden til dit TDC login. 

Jeg synes lige du skal se denne video:

https://youtu.be/OmvtOcbEJYE

Hej MajaH.

Jeg bruger såmænd ikke samme kodeord til TDC Login og så den mail jeg forsøger at oprette - det er to vidt forskellige...

Det er en fin video du har linket til - men ikke desto mindre til meget lidt hjælp. Det er jo nøjagtig som videoen forklarer at jeg gør - jeg får bare en fejl der hvor de får genereret en mail-konto?! 

Mvh P

Hej igen

Jeg tror der er fejl på tdc's server. prøv at se disse kunders indberetninger:

/t5/Mit-TDC/Jeg-kan-ikke-logge-ind-p%C3%A5-min-mail/td-p/153477/jump-to/first-unread-message

Jeg har meldt fejl.

Tja, det virker stadig ikke - får stadig samme fejl...?!

:-( Nu bliver det så en G-mail konto - og jeg vil fraråde ALLE som jeg kender og møder at kaste sig i lag med TDC. Deres support er ikke tilstedeværende, TDC er bare blevet for stort!

Hallo pommerencke !

Hvis du så godt efter i vidioen ville du kunne finde ud af at det netop er den samme kode som dit Internet har , du skal bruge som kode til mailen ! Jeg tror dog at der har indsneget sig en lille fejl , for der står at vær opmærksom på at denne kode også bliver din Internetkode. Det lyder jo som om man så skifter koden til Internettet ud . Og det passer jo vist ikke ! Ihertfald skal man altså bruge samme kode. Det er det skrevne man skal kikke efter her og ikke det i selve vidioen . Hilsen Again !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)