Svar

oprettelse af mail på mobil.

Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af ens personlige oplysninger, som spam og scam. Håber der er forståelse for dette. /Tigerdyret2301

Jeg har prøvet at oprette min tdc mail - loXXXXXX@mail.dk på min mobil, men den skriver at brugernavn eller koder forkert.

Hvilke kode er det? Jeg bruger Outlook - live mail og den kode duer ikke. Heller ikke mit tdc login. Forslag?

Venlig hilsen

Mogens

icon

Bedste svar af Electronic 1 marts 2014, 15:45

Hej Mogens,

Hvis du har glemt din kode til mail - som ikke er den samme som du bruger til at logge ind med på TDC.dk - så gå ind på TDC mail her på siden, og ændrer din mail-adgangskode under Indstillinger i TDC Mail.

Husk også, at det "brugernavn" du skal angive i din mailklient, er din mailadresse, og ikke dit brugernavn her til siden Glad humørikon

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mogens,

Hvis du har glemt din kode til mail - som ikke er den samme som du bruger til at logge ind med på TDC.dk - så gå ind på TDC mail her på siden, og ændrer din mail-adgangskode under Indstillinger i TDC Mail.

Husk også, at det "brugernavn" du skal angive i din mailklient, er din mailadresse, og ikke dit brugernavn her til siden Glad humørikon
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mads2017

Hvis det svar "Electronic" har givet dig, viser sig at virke, vil du så have ulejlighed med lige at markere hans svar som en løsning, så andre brugere hurtigt kan finde et godt svar og svargiveren for kredit for et godt svar?

Pft

Tusind tak for hjælpen "electronic", Nu kører det. Rart med eksprter i dette forum. Tak for dit indlæg Patrick.

Venlig hilsen

Mogens

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)