Svar

Ophør af mail når der ikke er noget abonnement

Hvornår stopper min mailadresse,har ikke haft abonnement i 2 måneder
icon

Bedste svar af PeterA1 26 november 2013, 19:00

Du skulle gerne have fået en ordrebekræftelse på hvornår abb. ophører. Så det skulle meget nødigt ske :-)

Det er i øvrigt et godt fif at sætte kontoen op til at sende alt videre til en anden konto. Jeg har før set at man pludselig ikke kan logge ind på en konto - men hvis den i forvejen var sat op til at sende videre - så fungerer det stadig. Hvorfor er det sådan? Det aner jeg ikke - men det er ret praktisk :-)

Vh

Peter

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg mener at det hedder sig at det er 180 dage.... Men jeg har selv en mail der ikke har været noget abonnement bag i flere år, som stadig sender videre til min Gmail.

Sandsynligvis er det sådan at der bliver ryddet op i "bundter". Driftsomkostningerne ved en enkelt mail-konto er så minimale at det næppe kan betale sig at have nogen til at sidde og søge efter dem og lukke dem.

Vh

peter

Ok bare der ikke lige pludselig kommer en regning fra tdc Overrasket humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skulle gerne have fået en ordrebekræftelse på hvornår abb. ophører. Så det skulle meget nødigt ske :-)

Det er i øvrigt et godt fif at sætte kontoen op til at sende alt videre til en anden konto. Jeg har før set at man pludselig ikke kan logge ind på en konto - men hvis den i forvejen var sat op til at sende videre - så fungerer det stadig. Hvorfor er det sådan? Det aner jeg ikke - men det er ret praktisk :-)

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)