Svar

Opgradering af Homebox til Windows 8.1

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har Homebox duo og har udskiftet min pc med én med Windows 8.1.

Efter at jeg skiftede pc har jeg oplevet at DNS'en i homeboxen er blevet langsom.

Skal jeg lave en geninstallation af Homebox og er der i så fald en installationsvejledning til Windows 8.1?

icon

Bedste svar af jespn 25 juli 2014, 08:17

Hej EANDN.

Der skal ikke geninstalleres noget, da der ikke er noget at installere. Bortset fra at oprette forbindelse til din TDC Homebox.

Hvis det trådløse, eller det kablede, er blevet langsomt melder IP fejl eller andre småting, så er min anbefaling at nulstille din Homebox. Dog hver opmærksom på at allle indstiller der er blevet ændret vil gå tabt, og skal genskabes igen. 

Du kan finde vejledning i nulstilling af din Homebox her : Genstart og Nulstilling af Homebox

MvH 

Jesper TDC

Se original

1 Kommentar

Hej EANDN.

Der skal ikke geninstalleres noget, da der ikke er noget at installere. Bortset fra at oprette forbindelse til din TDC Homebox.

Hvis det trådløse, eller det kablede, er blevet langsomt melder IP fejl eller andre småting, så er min anbefaling at nulstille din Homebox. Dog hver opmærksom på at allle indstiller der er blevet ændret vil gå tabt, og skal genskabes igen. 

Du kan finde vejledning i nulstilling af din Homebox her : Genstart og Nulstilling af Homebox

MvH 

Jesper TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)