Offline / online.

• Deltager
  • 9 kommentarer

Jeg er den lykkelige ejer af en HP Compaq computer, som har tjent mig tro i mange år. Men nu er den pludselig "gået" offline, og jeg kan ikke længere skrive (sende eller modtage) mails.

jeg er ikke særlig computer-kyndig, men har forsøgt at læse om problemet og brugt virkelig megen tid med at forsøge at rette det til online, men jeg er ikke kommet problemet nærmere. Jeg har læst mig til, at nogle computere har en knap et eller andet sted i kanten af tastaturet, men det har min computer ikke.

Jeg vil blive meget glad, hvis nogen kan fortælle mig, hvordan jeg tryk for tryk kan komme tilbage til online.

Til orientering kan jeg oplyse, at jeg har trådløst netværk.

På forhånd mange tak.

Med venlig hilsen

Erik Westergaard.

3 Kommentarer

Jeg tror du får svært ved at få et brugbart svar med den beskrivelse. Hvilket operativsystem bruger du for eksempel?

Hvad har du prøvet for at fikse problemet? Hvad skete der? Fik du nogle fejlbeskeder?

Kan andre enheder forbinde til dit trådløse netværk?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Erik

Hvilken model HP Compaq har du? Det fremgår formentlig af en label på undersiden af pc'en.

M.v.h.
Annelise

Jeg har nu fået klaret mit problem vedr. offline/online ved hjælp fra en erfaren computer-bruger. Jeg kan ikke forklare, hvordan det er blevet løst, men jeg er heldigvis nu igen online.

Blot dette til oplysning, idet jeg takker for de reaktioner, jeg har modtaget her i TDC Forum.

Med venlig hilsen

Adonis.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)