Spørgsmål

Ny Router/trådløs modem?

Jeg fik brev fra Yousee for et stykke tid siden om, at de syntes at jeg skulle ha' et nyt og bedre et af slagsen. Så det tilbud tog jeg imod. Men må godtnok sige, at det er noget skidt det jeg har fået. Når man skal skifte kanaler så fastfryser/pixelerer billedet i nogle sekunder hver gang, og teksttv er næsten umulig at skifte sider på. Og ja, jeg har skiftet batterier på fjernbetjeningen op til flere gange, uden det hjælper. Jeg har også genstartet routeren flere gange for at få skidtet til at makke ret. Men der sker absolut intet. Få det venligst fikset Yousee.

5 Kommentarer

Ikke megen hjælp, at hente her.
Omdømme 3
Badge +3
Hej Piaggio

Det kunne være fordi du skriver i et bruger Forum at du ikke kan få hjælp. Du skriver ikke direkte med Yousee, eller TDC her, Her har vi ikke mulighed for at kunne måle på linjer, eller lign. Hvis du har problemer med et produkt, du mener Yousee skal løse, må du kontakte Youse på telefon via deres kundeservice.

Venlig Hilsen

Brian
BrianHHansen*

Eftersom det er Yousee's forum, så skal de også være tilstede og kunne svarer på problemer, fra brugerne af deres produkter.
Omdømme 4
Badge +4
Det er primært et forum for brugere der hjælper brugere. You See er med, men det er mere sekundært.
Omdømme 3
Badge +3
Hej igen Piaggio
Ja. det er et Yousee forumm et Yousee BRUGER forum, Hvor brugere hjælper Brugere. Dem der er tilstede af YouSee i dette bruger Forum er administratorerne af dette forum. De har ikke heller adgang til at klare tekniske problemer. Prøv, som jeg skrev sidste gang, deres Tekniske support på telefon 70704040, åbningstider finder du her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os?icid=kundeservice.yousee.dk/kontakt

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)