Ny Router! Hjælp!! :)

Hej har tænkt mig at skifte router pga. TDC Homebox er en værre omgang bras. Ville bare høre om det var muligt at skifte router til denne - D6300 Router - På vores router har vi et DSL kabel tilsluttet og et TLF kabel vil det også passe til denne? Vi har også tdc TV men som jeg kan forstå kører det over internettet? Hjælllppp Glad humørikon

3 Kommentarer

Omdømme 2
Det kan faktisk godt lade sig gøre, at anvende andet udstyr end det der leveres af TDC.

Men - du er helt alene i verden! Hvis du er skrap nok til at sætte det op, så havde du nok ikke brug for at spørge her.

Især TV-delen er speciel drilsk, og jeg tror ikke der er nogen der på forhånd vil udtale sig om andet udstyr. Der er så mange parametre man kan overse.

Var det så et ja eller nej?? Glad humørikon

Omdømme 5
Badge +4
Hej Yasaryilmaz.

Det var nok et mere alment "Måske" Glad humørikon

Det er ikke rettet direkte mod den enhed du gerne vil have. men generelt en TDC linje.

Så hvis DU SELV ikke kan finde ud af at tilslutte den enhed du gerne vil have, eller få det til at virke, så er du på egen hånd. Der er ingen hjælp at hente i TDC, og for at kunne få det til at virke med TDC TV og andre ekstra produkter, skal du også kunne opsætte Vlans på dit modem/Router osv.

Mit Råd: Hvis du ikke kan sætte det Modem du gerne vil have til selv, uden hjælp, så lad være med at købe, eller tilslutte, et andet modem, end det, TDC leverer. Glad humørikon

Venlig Hilsen

Brian