Spørgsmål

Ny Router 2?

Omdømme 7
Badge +2
Hej,

Jeg har lige læst at Yousee anbefaler at få en ret gammel Router byttet til en ny, jeg har haft min i en del år, nok over 10 år, men aldrig haft problemer med den, kan det så betale sig at få en ny? , da jeg bruger 2 Net kabler, et til Humax boksen og et til Smart TV'et? og det virker OK!

Btw, Jeg har nu en Home Boks router. (Tror jeg den hedder...)

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Skift til Internet via Coax, så fås der jo også væsentlig højere hastigheder, og et Modem med 5 GHz så Humaxen og TVet kan komme på Wi-Fi.
Omdømme 7
Badge +6
Jorn-Hansen skrev:

Hej,

Jeg har lige læst at Yousee anbefaler at få en ret gammel Router byttet til en ny, jeg har haft min i en del år, nok over 10 år, men aldrig haft problemer med den, kan det så betale sig at få en ny? , da jeg bruger 2 Net kabler, et til Humax boksen og et til Smart TV'et? og det virker OK!

Btw, Jeg har nu en Home Boks router. (Tror jeg den hedder...)

Kun hvis Yousee selv vælger at smide en ny router i nakken på dig, hvis de selv foretager tekniske ændringer der gør at den gamle ikke længere kan anvendes.
Men i mine efterhånden 18 år med internet, der har jeg kun oplevet EEN internet udbyder der rent faktisk sendte mig en ny router grundet tekniske ændringer på DSL'en og det var CyberCity da ADSL2 blev indført.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg havde også CyperCity engang siden 1997 da jeg fik Internet, men Yousee skriver ikke om det koster noget, kun de anbefaler at jeg får den byttet ud med en nyere router model.

Men da jeg nu har haft Fiber også i nogle år, ser jeg ingen grund til at skifte til Coax Internet...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)