Svar

ny hurtigere router

• Deltager
  • 4 kommentarer
Har takket ja til en hurtigere router for at forbedre ydeevnen på mit netværk.

Har fået tilsendt et fra Yousee, som nu skal tilsluttes i mit TV stik.

Det er ikke hvad jeg skal bruge.

Jeg har en homebox 2/3 og skulle vel bare have en homebox 4.

Skrev en klage til TDC og blev ringet op næste dag - han ville undersøge og ringe tilbage næste dag. Det var i går og har endnu ikke hørt fra TDC.

Sidder nu med en router fra Yousee (som der skal logges ind i via et logon og password som skulle være sendt i en mail - som jeg ikke har fået) Der er tilsyneladende slukket for min gamle forbindelse og kan derfor ikke komme på nettet overhovedet.

Klikker på hjælpesiden her på TDC og den router jeg har modtaget er ikke på hjælpesiden - hvad har I gang i TDC?

Dette er sgu ikke OK

icon

Bedste svar af jespn 28 juli 2015, 15:07

Hej.

Jeg sidder selv i support ved TDC, og jeg kan forsikre dig at vi ikke kan sende en Yousee router.

Hvis der er blevet sendt sådan en, er det fra Yousee.

Nu ved jeg ikke hvordan dit abn. er sat op eller hvad du har for en forbindelse, men hvis du kan sende en privat besked til mig vil jeg gerne høre mere.

Dette er ikke noget jeg normalt gør her på forum, men vi gerne selv se hvad der er sket i denne sag.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Trymmo.

Du skriver at du har fået en router fra Yousee. Så er det nok en god ide at kigge på Yousee's hjemmeside, og evt. skrive dine spørgsmål til dem. Ang. at logge på din Router, er der nok hjælp at hente på yousee's hjemme side. Her f.eks.: http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/opsaetning/find_koden_til_dit_wifi.aspx

Venlig Hilsen

Brian

Nej desværre - YouSee kan ikke hjælpe mig, da jeg jo ikke er kunde hos YouSee - jeg har henvendt mig til YouSee uden resultat. TDC kan ikke forstå jeg har fået router fra dem, men mener der skulle være en på vej fra dem: Dette er da rent Kafka..........

-men heldigvis lovede en medarbejder på hotline at han ville sende den rigtige router - det var så fredag for 9 dage siden og har stadigt intet modtaget................. er dette mon skjult kamera?

TDC ringer mig op for at høre om jeg vil have en ny meget hurtigere router, siden har det været et uløseligt problem for TDC at få det fixet.

Tror jeg siger dem op og finder mig en seriøs udbyder.

Hej.

Jeg sidder selv i support ved TDC, og jeg kan forsikre dig at vi ikke kan sende en Yousee router.

Hvis der er blevet sendt sådan en, er det fra Yousee.

Nu ved jeg ikke hvordan dit abn. er sat op eller hvad du har for en forbindelse, men hvis du kan sende en privat besked til mig vil jeg gerne høre mere.

Dette er ikke noget jeg normalt gør her på forum, men vi gerne selv se hvad der er sket i denne sag.

Hele min historie er desværre rigtig - sidder med en router fra YouSee sendt af TDC.

Du er ikke den eneste i´TDC der ikke tror på mig - desværre - ved snart ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg har tilbudt at komme ind til jer med pakken fra YouSee så I ved selvsyn kan se at det er rigtigt.

Jeg har KUN været i kontakt med TDC og på intet tidspunkt YouSee.

Man tror simpelthen det er løgn eller skjult kamera - jeg får en ordrebekreftelse fra TDC den 10/7 og har indtil nu kun modtaget en YouSee router den 11/7 som jeg ikke kan brug til noget som helst.

Jeg ved snart ikke hvad banan jeg skal gøre, men det indeholder en stor pakke bandeord og besværgelser :-).

Har i dag fået endnu et absurd svar fra det såkaldte TDC kundeservice :

Hej Tryme

Tak for din mail.

Den box jeg har undersøgt udsendelse af er ikke fra Yousee.

Hvis du skulle have modtaget en pakke fra yousee skal jeg venligst henvise dig til at kontakte dem på telefon 70 70 40 40.

Venlig hilsen XXX XXX Kunderådgiver
TDC Channels Order Management, SBMP1 Borups Alle 43 - 45, B3 2200 København N Telefon.:70 70 30 10 e-mail wlmailhtml:{F8FA7020-9105-4734-B6B2-EAC35BFBC999}mid://00000038/!x-usc:http://www.tdc.dk/

Hej Susanne.

Flot !!!

Ja lige præcis - den dag modtog jeg en router pakke fra YouSee ! Det var jo lige nøjagtigt det jeg fortalte dig i dag, hvis du havde hørt efter hvad jeg sagde.

Det er jo det jeg har fortalt jer lige siden, hvad er det I ikke forstår inde hos TDC?

Hvorfor er det I nægter at tro på mig i denne totalt absurde sag?

Skal jeg personligt komme ind til jer med pakken fra YouSee?

Vedhæfter billede af den modtagne pakke, kan du ikke forstå at jeg er mere end almindeligt frustreret – og oveni så stoler I tilsyneladende ikke på mig, eller tror jeg er banan?

Jeg har snart ikke mere tålmodighed til dette TDC Cirkus, nu må I sgu tage jer sammen.

Trym E. Østre

Hej Trym

Jeg har nu fået besked tilbage fra lageret, som henviser til pakken er udleveret til dig den 11-07-2015-kl. 1108.

Venlig hilsen XXX XXX Kunderådgiver
TDC Channels Order Management, SBMP1 Borups Alle 43 - 45, B3 2200 København N Telefon.:70 70 30 10 e-mail http://www.tdc.dk

Redigeret navn ud - Stefan 290715

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P