Nr 1 i køen efter 1 time, og afbrudt forbindelse!

• Deltager
  • 1 kommentar
Her er jeg igen. Jeg er simpelthen nødt til at dele min frustration med nogen. Som skrevet i forrige indlæg gik jeg fra at være nr. 3 over nr. 5 til at blive nr. 3 i telefon support køen på 38 minutter.

Fortsættelsen, der her følger, er fantastisk. Intet mindre. Og ikke mindre frustrerende!

Da vi nærmer os 1 time i telefonkøen, sker der det, at jeg inden for 3 minutter går fra at være nr. 3 til at blive nr. 2 og faktisk også i samme øjeblik, som klokken runder 1.00 time bliver nr. 1 i køen YES!!! Men gæt, hvad der sker...forbindelsen bliver afbrudt!

Slut, færdigt, forbi, finito - ingen support til mig i denne omgang!! Men nu har jeg da også kun ventet 1 time og lagt øre til Kim Larsen og Shaka Loveless i et omfang, der gør, at det ikke bliver foreløbigt, at jeg spiller netop de to numre.

Ikke desto mindre bliver jeg nødt til lytte til Kim, Shaka og "Tomgang" igen, hvis jeg vil have support fra TDC, og det vil jeg jo gerne. Så jeg ringer tålmodigt op igen - spændt på at høre, hvilket nr i køen, jeg mon nu har fået....

Jeg taster mig igennem - igen - og nu! nu kommer hun - nummerdamen - "du er nu nummer 11 i køen"!!! Jeg siger tak - og farvel til Shaka Loveless for en stund - og går over til naboen for at høre, om ikke de har noget skrald!

2 Kommentarer

Har du som jeg haft langt over 50 samtaler med teknisk support for tv, teknisk support for bredbånd, regningsservice, mv. og er du efterhånden træk af at blive mødt med beskeden ved opringning 'Vi har meget travlt!'

I stedet for at trykke 1, 2, 3 eller 4, og få at vide at du er nr. 43 i køen, så bør du i stedet trykke 5 for 'Er du på vej til at forlade TDC/YouSee'. Nu er man straks nr. 1 eller nr. 3 i køen og man vil pludselig gerne hjælpe til at springe foran i kø/få løst problem.

YouSee har siden april leveret så usædvanlig dårlig kundeservice og haft så mange problemer med sammenlægning af YouSee/TDC samt indførelse af nye bokse, vi som kunder bør finde kreative veje til at stemme med fødderne.

Mvh

Torben

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Måske vi kan hjælpe dig med dit problem herinde ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)