nøgle til sikkerhedspakken mangler, hvad så?

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har ikke mit abbonement i MIT LOGIN, selvom det er tilmeldt, siden siger de desværre ikke kan vise alle abbonnementer, jamen, hvaordan får jeg så installeret den? de siger jo jeg skal hente nøglen der!

6 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Hej
Nøglen står i din ordrebekræftelse - og i selvbetjening,under bredbånd -
I mit tilfælde er der 20 tegn (blanding af tal og bogstaver )
Mvh 2515
Som jeg skriver:

Jeg har ikke mit "abbonement" i "MIT LOGIN", selvom det er tilmeldt, siden siger de desværre ikke kan vise alle abbonnementer.

Så der kan jeg ikke finde det, og iøvrigt er det aldrigt blevet vist der! og hvem gemmer lige sine ordrebekræftigelser i flere år, ikke mig, og jeg kan tilsyneladende ikke finde det i "MIT LOGIN"

så jeg må vel gå den lange vej og sidde og lytte til vente musik i en times tid eller to , hulk......

Omdømme 1
Hej dosdal

Jeg supplerer lige det venlige indlæg, som 2515 har skrevet til dig.Glad humørikon

Jeg læste også dit indlæg, men kunne ikke finde ud af, om det var kundeservise , eller om det er selvbetjeningssiden der viser teksten:  siden siger de desværre ikke kan vise alle abbonnementer.

Hvis det er kundeservise der siger, at de ikke kan hjælpe dig, har du et problem, hvis det er en tekst du ser i selvbetjeningsservir og du ikke selv kan komme til at tilmelde sikkerhedspakken til selvbetjening, er den eneste mulighed at ringe til kundeservise.

Jeg har nu aldrig hørt, at man skal vente i en times tid eller to.

Men selvfølgelig kan man sige, at overdrivelse fremmer forståelsen.  Glad humørikon

Forresten, så hører jeg til dem, der gemmer mine papirer i flere år. Blinkende humørikon

redigeret tilført: Har du kikket efter nøglen det rigtige sted?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22424

Håber det lykkes at få fat i nøglen, og sætter derfor dette link.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33258

ingen tvivl om at jeg er glad for alle svar! men det løser desværre ikke mit problem, jeg omtaler "mit Login da det er måde tdc skriver det på når jeg søger, det er sq ikke nemt at beskrive men hos kundeservice står der også at der svares indenfor x antal arbejdsdage, og det er så ikke en mulighed syntes jeg, til den tid er jeg gået videre i livet og sikkert glemt alt om sikkerhed med de følger det nu giver ;-)

det er når jeg logger ind i selvbetjening, og den har aldrig vist mit interne abonnement, selvom jeg har skrevet til tdc, så den vej får jeg ikke nøglen, og gemme sine papire, jaaaa, det bør man nok, men nu har jeg brugt tdc igennem 35år, og hvornår jeg fik internet hos dem kan jeg ikke lige erindre, så jeg må indrømme at papirene forlængst er gået til den evige skraldespand LoL

Men jeg kigger jævnligt på mine sider hos tdc, og endnu er det tilsyneladende ikke lykkedes dem at kunne vise hvad de beskriver som værende et midlertidig problem, og der er ikke noget der lige er kommet, det har været sådan i måneder.

Så måske jeg skal se på alternativer, ny udbyder af alle mine abonnementer, alternativ sikkerheds program, eller.... tja, vi får se.

Omdømme 1

dosdal skrev:
- det er sq ikke nemt at beskrive men hos kundeservice står der også at der svares indenfor x antal arbejdsdage, og det er så ikke en mulighed syntes jeg, til den tid er jeg gået videre i livet og sikkert glemt alt om sikkerhed med de følger det nu giver ;-)

- og der er ikke noget der lige er kommet, det har været sådan i måneder.

Hej igen

Hvis der har været et problem i flere måneder, at du ikke kunne/kan se dine abbodementer i kundeservise, hvorfor har du så ikke ringet til dem.  At gå på kompromi med sikkerheden på din pc, er bestemt ikke anbefalelsesværdig. 

Ok, hvis det tager lidt tid at vente på "hul igennem" er vel trods alt bedre, end at skulle omformatere sin pc, fordi der er kommet virus ind i den. 

Jeg kan heldigvis selv omindstallere mit styresystem, men det tager i hvert fald fra tre dage op til en uge, før alt kører, som før omindstaleringen. Og så længe tager det forhåbentlig ikke at komme i gennem til kundeservice.

Om du skal finde en anden sikkerhedspakke er op til dig, men jeg synes i hvertfald der skal være noget sikkerhed i din pc.

Da jeg kun er kunde, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med at få sikkerhedsnøglen. 

Omdømme 4
Hej dosdal

Hvis du har TDC's Sikkerhedspakke har du så ikke adgang til Udvidet Service, det har jeg i hvert fald og så er det lidt nemmere at komme igennem til Hotline.

Her er et link om Udvidet Service:  http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tel_tlv_sa

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P