Nettet går ned?

Hej,

Jeg har den seneste tid oplevet at mit internet bare lukker ned, sådan 2sekunder af gangen, nogle gange flere gange i timen.

Dette er irriterende da jeg bruger meget tid på Online spil.

Nogle der har oplevet dette?

2 Kommentarer

Hej

Vores internet er meget ustabil, og lukker nogle gange ned også.

Det er forskelligt hvad vi bruger nettet til, når det sker. Det virker meget tilfældigt hvornår det sker.

Jeg har kontaktet TDC flere gange hvor det har været helt slemt, men de kan intet galt siger de. Har snakket med flere af deres teknikere, som siger det må være kablerne i huset. Hvilket jeg ikke kan gøre noget ved, da vi bor i lejlighed på 4 sal. De er dog gået med til at sætte prisen ned, men ville nu gerne betale normalprisen hvis jeg Kunne få stabilt net..

Jeg har samme problem og har haft det længe - alt for længe. Internettet bliver ofte afbrudt - mest om aftenen. Jeg vil tro, at det skyldes overbelastning af TDC's telefonkabler, som sørger for forbindelsen. Jeg har fået den gamle router udskiftet med en nyere model af TDC. Det hjalp ikke. Så blev forbindelsen flyttet til en anden kanal, for supporteren sagde, at der var for mange trådløse forbindelser på min kanal. Det hjalp noget, men der er stadig mange daglige nedbrud. Og de skyldes ikke kun trådløse forbindelser, for min Netflix-boks er forbundet til routeren med et kabel, og filmene bliver også afbrudt. TDC lovede derfor at øge hastigheden til 40 Mbit, for det skulle angiveligt hjælpe. Det har ikke hjulpet - måske fordi hastigheden ikke blev øget som lovet. Jeg har nu bedt TDC om at finde en løsning. Hvis de ikke er i stand til det, finder jeg selv en løsning ... en anden udbyder!!! Jeg orker ikke dette cirkus og de mange bortforklaringer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)