Nettet forsvinder

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej TDC.

Jeg har en forbindelse fra TDC, og det er vidst en HomeBox vi har. 

Når jeg spiller spil, forsvinder internettet nogle gange bare i nogle få sekunder, andre gange i 2 min. Det sker rimelig ofte, og er meget irriterende. Det sker i begge spil, League of Legends og Counter Strike Source. 

Jeg bor i Viborg. 

Hvad skal jeg gøre for at få det til at forsvinde?

7 Kommentarer

Ingen hjælp?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tekzy

Der kan være rigtig mange årsager til dit problem.

Jeg vil derfor foreslå, at du ringer til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47 (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449) og fejlmelder din linie.

Så kan der sættes overvågning på linien, og det kan måske hjælpe til en afklaring af problemet.

Mvh

Stephen

Jeg har samme problem med league of legends.

Har været i kontakt med support, der lagde ny firmware på ellers ikke andet.

Virker ikke somom TDC har tænkt sig at dykke ned i problemet selv om league of legends snart spilles af alle børn i landet.

... Men det virkede og der er ikke længere problemer med at spille League of Legends (LoL)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tekzy

For at jeg kan prøve at hjælpe dig med dit problem, er jeg nødt til lige at høre om et par ting.

1. Den computer du spiller på, kører den på et trådløst netværk eller et kablet?

2. Har du forsøgt at geninstallere spillene?

Alex

hej problemet ligger et sted i jeres firewall eller ling. jeg har ikke kunne lokaliser problemet da jeg ikke har forstand på området men vil tro at der er noget der bloker for riotgames serverer så folk ikke kan spille 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

For lige at binde en sløjfe på denne her, så var det problemer hos Riot i kølvandet på et patch, der medførte problemer med at forbinde til deres servere torsdag/fredag i sidste uge. Fejlen blev afhjulpet fredag morgen.

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P