Netflix på smart TV - fungerer ikke med TDC

• Deltager
  • 0 kommentarer
Vi kan ikke åbne Netflix app'en på vores Panasonic tv (app'en er i internetmenuen) med trådløst internet. Vi har prøvet at tilslutte tv'et et andet netværk og så fungerer Netflix fint.

Vi kan sagtens bruge Netflix på computeren og vores smartphones, bare ikke på tv'et. Tv'et er indstillet til Danmark og vi kan uden problemer komme på internettet via tv'et, bruge Youtube og alle de andre funktioner, bare ikke Netflix.

Er der nogen der har et bud på hvad det kan skyldes? Tv'et fungerer jo fint, det har vi testet, så hvorfor kan vi ikke åbne Netflix på TDC's netværk?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det første du skal forsøge er at forbinde med et kabel.

Hvis det så virker, så er det bedste bud at det er netværkskrypteringen. Hvis det andet netværk du har prøvet enten har været krypteret svagt eller slet ikke - så kan du ikke sammenligne direkte. Det kan måske løses med en firmwareupdate på dit TV - eller vælg den sikre løsning og fortsæt med kablet.

Vh

Peter

Jeg kan ikke få netflix til at virke den siger at jeg skal opdatere mit fjernsyn for at få adgang til nyt indhold men den finder ikke nogen ny opdatering hwa tro do har et sony bravia 828 b fjernsyn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)