Spørgsmål

Nedbrudt/brændt router

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej alle,
vi har en router fra det gamle TDC og vi har været nogenlunde tilfredse med det, men så i går aftes begyndte routeren pludseig at ryge og blive afsindigt varm. Vi valgte at slukke for den. Og idag henvendte vi os for at fejlmelde det.

Jeg har ventet 2 år på at se Ryder Cup (Golf), og netop i denne weekend er der Ryder Cup. Det er selvfølgelig uheldigt, at routeren går op i røg, men jeg kunne få en nødpakke, som jeg afhentede hos den lokale forhandler og efter en halv times venten fik jeg pakken uden instruktion. Fik den installeret og med største overraskelse så kunne jeg ikke engang se Vild med dans. Golf kunne jeg dog se med afbrydelse hele tiden, så "live" oplevelsen var bestemt ikke tilstede.

Jeg er ikke imponeret af TDC/Yousee. Total dårlig oplevelse. Fik ovenikøbet at vide, at jeg ville få en SMS fra selskabet om at jeg kunne afhente en nødpakke hos den lokale forhandler. Det fik jeg ikke. Rykkede for det telefonisk 3 gange og til sidst måtte jeg tage til den lokale butik for at afhente en pakke. Det gik heldigvis. Men successen er ikke lige til at råbe hurra for.

Skandale firma!!!!!!!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8