Modem og egen router

Hej Alle,

Jeg vil gerne bruge en VDSL modem og en switch/router i stedet for mit TDC homebox modem/router combo. Hvad skal jeg købe? Jeg vil gerne konfigurere en VPN for mit arbejde og jeg kan ikke gør det med min homebox.

Jeg har en router som er også en switch, nu mangler jeg en VDSL modem.

Kan I hjælpe mig?

Med Venlig Hilsen

:-)

5 Kommentarer

Du skal forsøge at få fat i sådan et her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32740

Tak for hjælpen Quark :-)

Hej Yuri_Nator

Lykkedes det for dig at få fat på modemet? Jeg er i samme situation som dig. Har prøvet at ringe til TDC angående modem, men de siger at de kun har homebox'en...

mvh,

Peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Der findes flere produkter på markedet der sagtens kan benyttes.

I det store udland får man typisk ikke en boks stillet til rådighed - der skal man selv købe. Hvis du finder ud af hvilke specifikationer du har brug for, så tager det ikke lang tid med Google at finde en tilsvarende boks.

Til gengæld er der ingen steder du kan spørge om hjælp - men det ville der nu heller ikke være med modem-løsningen. Så sørg for at du ved hvad du gør.

Vh

Peter

Hej Peter

Jeg har ikke købt en VDSL modem. Jeg bruger min TDC homebox med min NETGEAR ProSafe VPN Firewall FVS336GV2. Min VPN fungerer fint men jeg har kun et problem. Når VPN er tænde så slukke internettet i hele huset, men min VPN er fint. Det er ikke helt perfekt men det er bedre en ingenting.

Min konfiguration er:

TDC Homebox----------Netgear VPN Device|Netgear VPN Device----------Netgear Access Point              

LAN                               WAN Int                  LAN Int                                   LAN

192.168.2.254               192.168.2.253         192.168.1.254                    192.168.1.253

Jeg har slukkede min firewall (send all|receive all) og trådløs på min TDC Homebox fordi min Netgear firewall er helt fantstisk. :-) I fremtiden vil jeg meget gerne købe det her VDSL modem og så skal jeg skrive tilbage med min resultater.

http://www.ebay.co.uk/itm/Billion-BIPAC8200-BiPAC-8200M-VDSL2-Modem-Black-/350916864275?pt=UK_Computing_Wireless_Routers&hash=item51b4466913

Held og lykke :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P