Mobilt bredbånd fungerer ikke på min Mac

Flyttet indlæg til egen tråd, da det bumbede en gammel tråd. Og da den var oprettet, var der endnu ikke tænkt på Maverick, så det blev noget forvirrende. Er i øvrigt heller ikke tilladt at bumbe her på TDC Kundeforum!/Patrick adm. 

Jeg har  præcis samme problem med et Huawai E367 efter opdatering  med maverick  OSX 10.9.1.  på min Mac book pro.  Det virkede fint inden opdateringen.

Hvordan løses problemet??

vh

Jan

4 Kommentarer

Mobilt Bredbånd virker ikke på iMac OS X 10.9 Maverick (er kun opdateret til OS X 10.7 Lion)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jan1949

Jeg vil høre dig, hvad du oplever, når det ikke virker?
Grunden til jeg spørger er, at jeg netop har sat mit eget mobile bredbåndsmodem (3G) i min iMac, hvor det ikke har været installeret før. Og det virkede straks. Kom et vindue frem, med icon jeg dobbeltklikkede, udfyldte PIN koden og klikkede på forbind. Og vupti var det på. Testede også 4G modem.

Min iMac bruger (selvfølgelig) Maverick.

Skal siges, jeg tror ikke den installerere det, den sætter bare netværk op og så laver den en dialer.

Jeg kan tænke mig, du måske ikke er på en administrator profil på din Mac? 

Så bør den selvfølgelig prompte for en adm kode.

Prøv at beskrive hvad du gør og hvad der sker. Samt navne på programmer som åbner etc.
@Lesdis - du virker meget sikker på dig selv?

Ved du noget vi andre ikke ved? 

Vil du beskrive, hvad du mener med "Mobilt Bredbånd"? (fordi det virker på min Mac, så måske du mener noget andet end det jeg har at teste med, som er 3G Huawai modem og 4G er Huawai E398.

Hilsen

Hej,

Jeg har samme problem, jeg har lige fået et datadelings sim kort og prøver at få det til at køre med et tdc / huawei e3276 lte usb rotator  på min macbook pro med maverick OS, det går ikke godt.

Jeg har downloaded dette connectit program som tdc linter til fra deres support, men det installerer ikke som beskrevet.   http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/mobiltbb/ConnectIt/Connectit_Lion.zip.

Er der nogen der kender en løsning, det burde TDC jo have styr på.

Torben

PS! det kører på min windows 7 pc.

/Torben

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8