Mobilinternetdækning i Rødhus Klit

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg skal til Rødhus Klit til sommer og bo på Danland og vil gerne have mobilinternetdækning så jeg kan spille computerspil, se youtube m.v. Så det kræver middelgod dækning vil jeg mene. Desværre findes der ikke wireless på hotellet.

TDC's dækningskort viser at det skulle være Ok, men ikke super. Jeg kan dog ikke se om det er dækningen udendørs eller indendørs de viser.

Er der nogen der har erfaringer fra Rødhus mht 3G dækning?

3 Kommentarer

Jeg havde et TDC 3G kort med i sommerhus sidste sommer. Der var ikke særlig god dækning indenfor. Det var på det niveau, hvor man sidder og vender og drejer sin PC for at få ordentligt signal. Kan ikke helt huske om den kørte 3G eller nedgraderede til EGDE.

Hvis du regner med at skulle spille FPS games på TDC's mobilnet, skal du regne med pingtider på den kedelige side af 200 - 300, det kan dog gå til RTS games, som ikke kræver lave pingtider for at virke optimalt.

Du skal også huske at der er 10 gb dataloft på forbindelsen, så hvis du har et stort forbrug, kan du risikere at løbe tør for data i løbet af et par dage.

Udover det, bygger dækningskortet på ren og skær teoretisk dækning, den aktuelle hastighed på kortet vil næppe blive opnået. Jeg har f.eks. 15 mbit/s, og ligger i gennemsnit på 1.5 - 2.5 mbit/s i et område med god dækning.

Hastigherne er TEORETISKE og OP TIL. 

hvornår bliver dækningen forbedret i Rødhusområdet?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)