Spørgsmål

Mobilapp og alarmbox vil ikke kommunikere igennem min router


  • Deltager
  • 1 kommentar
Min alarmapp og alarm boks , vil ikke kommunikere sammen over min router. Har prøvet på et andet netværk. Der virker det fint.
Begge dele er aktive når jeg tjekker enheder på internt net.
Det må være en indstilling i routeren, som blokerer, men ved ikke så meget om det at jeg selv kan løse det.
Er der nogen herinde der måske kan hjælpe

Meicho

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Meicho

Jeg kan se, at du mangler svar her.

Kan du uddybe nærmere hvad du får af fejl på din alarm-app og boks? :)

Vi er ikke ude i, at du skal tilgå det ude fra? For så er det noget portforwarding du skal sætte op tænker jeg.
Hej Kasper.
Jeg har fået det løst. Det må have været routeren, fra yousee, der var for gammel.
Da jeg fik skaffet nyere router var der ingen problemer. Nu kører det, som det skal.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)