mobil bredbånd, optankning


  • sti
  • Deltager
  • 0 kommentarer
hej

Jeg har købt mobil bredbånd pakken for at min søn kan være online de første 3 uger efter vi er flyttet, før vores rigtige abbonement aktiveres.

Han har nu brugt det data der var på, og jeg skal have tanket kortet op.

Det er muligt at kortet automatisk har guidet ham til optanknings siden på et tidspunkt hvor data har været ved at slippe op, men det har han selvfølgelig ikke vidst hvad han skulle gøre ved, og nu sker der intet når vi prøver at logge på.

Jeg har været inde og oprettet et log in til TDC hjemmeside, men jeg kan ikke få adgang til selvbetjening fordi jeg ikke har et ni-cifret kunde/konto nummer.

Når jeg ikke kan få adgang til selvbetjening, og kortet ikke automatisk guider mig ind på en side hvor jeg kan tanke op, hvordan skal jeg så tanke op ?  Kundeservice har lukket for telefonerne de næste tre dage, så dem kan jeg ikke ringe til ...

på forhånd tak for hjælpen

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)