Mister forbindelse til nettet flere gange dagligt

Jeg har i længere tid haft en bredbåndsforbindelse på en oldgammel PC via TDC Home-Duo. Jeg bruger en kablet forbindelse. Jeg har altid antaget at problemet skyldtes computerens fremskredne alder, men nu har jeg netop købt en ny, og problemerne med forbindelsen fortsætter ufortrødent.

Problemet er at jeg mister forbindelsen til internettet 2-10 gange hver eneste dag, og jeg aner ikke hvorfor. Når jeg kører en diagnose af forbindelsen får jeg at vide at der er fin adgang til internettet, men jeg kan ikke komme på diverse hjemmesider imens problemet står på. Varigheden varierer, men typisk fra 2-5 minutter ad gangen, og det er vanvittigt irriterende.

Jeg har prøvet at genstarte routeren (MANGE gange), pille alle ledninger ud og sætte dem i igen, disable diverse virusbeskyttelser og firewalls, og skifte computer, men intet har virket.

Any help?

3 Kommentarer

Jeg følger lige denne tråd, da jeg har nøjagtig samme problem dog med HomeBox, forbindelsen til mit TV og internettet forsvinder og kommer så igen efter 5 - 10 minutter, TDC har skiftet min HomeBox 1 gang uden det har hjulpet.

Jeg har præcis det samme problem. Jeg har ringet til TDC flere gange og de har prøvet forskellige ting. Sidste gang meddelte de mig at det måtte være min egen skyld og det kunne de ikke tage sig af. Det er enormt irriterende at blive smidt af internetter mange gange om dagen og når TDC så ikke engang vil hjælpe er det næsten håbløs. Hvad kan man gøre?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis i mister forbindelsen ,og i forbinder med trådløs (Uanset om det er fra en PC, Apple, Tablet, eller telefon) så husk at WiFi (Trådløs) er den MEST usikre forbindelse i kan bruge. Og det gælder IKKE kun TDC trådløs. Læs evt. mit indlæg her:

/t5/Mit-TDC/%C3%98nsker-h%C3%B8jere-hastighed-hastighed-p%C3%A5-bredb%C3%A5nd/m-p/166400#M14289

eller her:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Bredb%C3%A5nd-kan-ikke-n%C3%A5-rundt-i-hele-huset/m-p/165288#M19412

Jeg har engang hjulpet en der blev smidt af med jævne mellemrum. Problemet var at hans router var sat i samme stikkontakt som en fryser de havde tilsluttet. Og hver gang frysseren startede, blev han smidt af. Efter de flyttede routeren til en anden stikkontakt, var der ikke problemer mere. Så det er så lidt der skal til at forstyrre signalet (Og det var IKKE TDC han havde..)

Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)