Min browser kan ikke finde min router via 192.168.1.1

• Deltager
  • 3 kommentarer
Har lige fået en TDC Homebox

Alt virker, hul igennem via wireless til nettet, men jeg kan ikke fange routeren via en browser på 192.168.1.1.

Men mødes hele tiden af en melding om at siden ikke kan vises.  

Hvad gør jeg galt?!

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Haven

Prøv at skrive 192.168.1.5, så skulle det gerne virke.

Hvis ikke det virker, så giv lige en tilbagemelding, jeg har opskriften på at Resette.

hilsen bbs/Bente

Hej Bente

Det virkede ikke, jeg får bare mulighed for en masse andre links

Hilsen Haven

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Igen Haven.

Set var da ærgerlig5t, prøv at resette den.

Du skal starte med at slukke for computeren, og så følge de her anvisninger:

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til10 sekunder før 2. bip kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

Om det virker ved jeg ikke, men prøv.

Hilsen Bente

Det skal virke. Det er typisk noget galt, eller et indstillingsproblem med den browser du bruger. Prøv at downloade evt. google crome, og derefter skriv 192.168.1.1 i adressefeltet. Hvis dette heller ikke hjælper, har du en firewall indstillingsproblem på din PC.

Homedisk = 192.168.1.5

Homebox = 192.168.1.1 (router/modem)

Homedisken kan ikke åbne homeboxen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Hvis det er en erhvervs løsning du har er der ikke adgang til homeboxen men ellers skal der være adgang via http://192.168.1.1

mvh

Det er en homebox jeg har og jeg har forsøgt at resette den nu to gange, men uden held.

Jeg har også afprøvet det på en anden bærbar PC, men uden held.

Jeg kan ikke få kontakt til min browser via 192.168.1.1 eller 192.168.1.1 eller 192.168.1.5 eller www.routerlogin.com

Jeg er rigtig træt af det, kan ikke komme ind i min homebox, for at ændre i opsætningen, bl.a. for at lave en broforbindelse, således at Homeboxen kan være min basisrouter, der sender trådløst til en NETGEAR router, der så forstærker signalet, så mine børn også kan få netadgang.

HJÆLP!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

På erhverv anvendes også homebox, blot får den en ny firmware UDEN webinterface. Har du et almindeligt privat abb ville jeg nok kontakte hotline, routeren kunne jo have en fejl. Vær i øvrigt opmærksom på at visse netgear routere kun kan repeate fra andet netgear udstyr.

mvh

Hej jk44

Det er ikke en erhverv, det fik jeg bare ikke skrevet før.

Jeg har tidligere talt med hotline, for at høre hvordan jeg kunne forbinde de to routere, men de vidste det ikke, kunne bare se at en teknikker inde fra dem, havde rettet i noget, således at jeg kunne bruge min Homebox, som basis og så tilknytte min NETGEAR trådløst.

Dette var før jeg vidste jeg havde et problem med at komme i kontakt med min routers (Homebox) opsætning, da jeg havde fået kontakt trådløst via Homeboxen. Så måske har du ret i der kan være et problem i Homeboxen, så jeg må hellere kontakte hotline i morgen.

Dog skal jeg lige nævne at jeg ikke kan få kontakt til min Homebox, via kabel, kun trådløst.

Kan de ting hænge sammen eller er det to vidt forskellige ting?

hej

jeg har en netopia router men kan ik huske routerkoden og min browser kan heller ik komme i kontakt med routeren

kan man finde routerkoden et sted

hjælp hjælp hurtigt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Netopiarouter er lig med en Erhvervsløsning, dermed er der ikke adgang for dig.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)