Mere vildledning end vejledning i 2014

Har de sidste dage flere gange være i kontakt med TDC. Først snakkede jeg med Kristina og så blev forbindelse afbrudt og hun ringede aldrig tilbage selvom hun havde mit tlf. nummer. Så prøvede jeg igen og fik en snak med Simon. Simon lovede at ringe tilbage dagen efter på et bestemt tidspunkt, men han har nu 3 dage efter ikke ringet. Så prøvede jeg igen og fik fat i Oskar. Oskar kunne ikke klare det. Så ringede jeg til TDC igen og fik Freja i røret. Har du ligesom jeg oplevet at man bliver sendt rundt. Det er ligesom at gå i en labyrint, hvor man støder ind i forhindringer hele tiden.

Nå, men hvad drejede det sig så om. Jo jeg ville gerne have bare gerne have den nye bredbåndsforbindelse 40/10 ind i huset i stedet for de 20/2, som homeduo reklamerede med. Nå, da jeg snakkede med Simon sagde han god for en 40/10. Desuden anbefalede han meget en TV-pakke. Dette ville jeg overveje til dagen efter, hvor Simon skulle ringe. Desuden kunne jeg få en multistik sat op uden beregning. Desuden kunne han indtil videre "skrue" lidt op for hastigheden og jeg ville få det lidt billigere indtil 40/10 var etableret. Så længe så godt, for han ringede som sagt ikke tilbage. Nå men søde Freja ville gerne hjælpe mig. Hun måtte konstatere, at jeg ikke kunne få 40/10, men TDC kunne garantere en hastighed på 22/5. Det var jo nedslående på både den ene og anden måde. Jeg bor ikke midt i Odense, ca. 1.km fra centralen. Måske skulle TDC prøve at få mere styr på servicen og vejledningen af deres kunder!!

3 Kommentarer

Lige en rettelse: Jeg bor midt i Odense, ca. 1.km fra centralen !!

Omdømme 1
Hej Svipper

Jeg håber det er opfundne navne du har skrevet. Det er ikke så godt at hænge personalenavne ud på en offentlig webside. Blinkende humørikon

Desværre er det ikke første gang jeg har læst at personale ikke ringer tilbage.. Derfor må jeg antage at medarbejderne i kundeservise, har fået besked på af ledelsen, IKKE at bruge tid på at ringe tilbage til kunderne.

Hvis det ikke er ledelsen der har bedt om passivititet, vil jeg kalde det ligegyldighed, og at der lige er noget der skal strammes op på.

Hvis jeg har gættet rigtig ang. mit første gæt, synes jeg den procedure skal laves om, således at kunderne ikke skal ringe flere gange og optage nummeret for andre, der sidder og venter.

Sikke mange glade kunder det ville give på sigt. Meget glad humørikon

Ved ikke om du kan bruge disse oplysninger der står i dette blogindlæg.
/t5/Forum-bloggen/G%C3%A6steindl%C3%A6g-om-ADSL-linjer-fra-TDC-teknikeren-jk44/ba-p/125263 

Hej Maja

Tak for dine bemærkninger

Vedr. Navne så er det de navne de har opgivet. Om de er stavet rigtigt ved jeg ikke. Fik iøvrigt at vide da jeg spurgte efter Simon, at der var flere hundrede der hed det!! Det er nok det samme med de andre navne. Men hvorfor skal alt indenfor TDC være så anonymt. Alle burde jo med stolthed kunne præsenterer alle de gode produkter de har eller havde!!! Kundernes problem er jo at man reelt ikke hvem man har talt med eller aftalt en ordre med. Næste gang du ringer er det en ny medarbejder , så skal man starte forfra o.sv.

Når du så får et brev fra TDC, så hedder det "Venlig hilsen TDC privat", nå ja.... så kan du ringe på tlf nr 70703030 og så starter du forfra igen. Meget utilfredsstillende service!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)