Mere mobil bredbånd end 10 GB?

Hej

Jeg har købt mobil bredbånd med 4G, da vi bor i et sort hul ppå landet, hvor der ikke kan leveres bredbånd igennem kobber og fibernet er ikke rullet ud endnu. Så efter god rådgivning fra TDC investere jeg i deres mobil bredbånd 4G og den største pakke på 10 GB. 4G spiller max herude på landet, sjovt nok.

Jeg har ikke den store ide om, hvor langt 10 GB strækker, men når man også streamer film og serier, har 2 pc'er og lidt andet elektronik der skal online holder det kun ca 20 dage af en måned. Nu har vi samme hastighed som i de gode gamle dage - øv Trist humørikon

Jeg vil rigtig gerne tilkøbe mere data til mit abonnement, man kan simpelthen ikke finde muligheden nogen steder, kan det virkelig passe at man ikke kan få større datapakke end 10 GB hos TDC?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Effa1077

Velkommen til TDC Forum.

På nuværende tidspunkt, så har vi ikke et abonnement med mere en 10 GB. Så ja, det kan godt passe. Jeg har meldt ønsket videre, så de bliver gjort opmærksom på behovet.

Hilsen Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P