Meget langsomt internet!

Hej allesammen på TDC Forum.

Mit internet er helt utroligt langsomt! Og når jeg som gamer, er det et stort problem. Det er sjælendt at min computer overhovedt kan forbinde til mit netværk. Jeg har taget hastighedstesten og den siger at jeg kun får omkring 3mb/s, Jeg sidder lige ved siden af min router, men computer er forbundet med et stik direkte! Jeg har prøvet alle de ting som TDC foreslår at man prøver, intet har gjort det bedre. Jeg har læst om en gut, der hver 3'de måned fik låst sin hastighed, er det muligt at det også er sket for mig. Det er sygt fustrende! Engang imellem galer jeg som en sindsyg, og mine forældre tror jeg er blevet vanvittig. Jeg er nok bare lidt utålmodig, men jeg kan ikke holde det ud længere! Please hjæp

Kh. en fustreret gamer.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +4
Hej AndersenKasper.

Du har kun fat i andre kunder her i forum ,som du kan læse af denne Velkomst. Men jeg vil anbefale dig at ringe til TDC kunderservice. De har mulighed for at måle på din linje. Og evt. Fejlmelde den. Det kan være at der skal startes en overvågning på linje, så de kan se hvad der teknisk sker på linjen. (Bare rolig, de kigger ikke på data, kun på om linjen taber forbindelsen, og hvor hurtig den er..) Sådan som du fortæller det, er du enten meget langt fra centralen, eller der er fejl på linjen.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)