Meget langsomt internet!

Hej TDC!

Jeg er en meget utilfreds kunde og derfor har besluttet at kontakte jer.

De seneste månder, har jeg og min familie haft enormt langsomt internet. Jeg har prøvet og factory reset TDC Homeboxen men det virker ikke engang. Vi har 25/5 Megabit internet men vi får kun 5/05 Megabit, Selvom jeg er den eneste der er hjemme. Dette er noget der sket fornyligt og har ikke haft problemer før. Men jeg er stadig meget utilfreds over hvordan i sender jeres bredbånds forbindlerser! Gal humørikon 

AfsløringAfsløring  -Patrick Kjaersgaard-Jensen

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Patrick-Jensen

Det skal naturligvis fungere ordentligt, når man har en internetforbindelse fra TDC. Jeg har fundet et link, hvor der står lidt gode råd og vejledning til, hvad man kan gøre, hvis man oplever, at nettet ikke er så hurtigt, som det skal være, eller på andre måder er ustabilt.

Ustabil eller langsom forbindelse

Håber det hjælper dig lidt videre.

Hej Stefan.

Tak fordi du kontaktede mig,

Det virker helt fint nu. Jeg har flyttet Homeboxen, og nu har jeg en 23/4 forbindelse

Tak for din hjælp! 

AfsløringGlad humørikon
Jeg har gået og bandet og spildt timevis af tid med "kundeservice" over samme problem i mange uger. Jeg tror, at det har med OneDrive at gøre. Forstår ikke helt hvorfor og hvordan, men så snart jeg stopper servicen (der er ved at synkronisere næsten 5 Gb foto og video) får jeg stort set den lovede hastighed og så snart jeg starter den igen "dør" min trådløse forbindelse. Det er ikke megen båndbredde OneDrive bruger når den kører under 1Mbit/s upload, så jeg fatter ikke hvordan det hænger sammen. Ikke desto mindre er det meget reproducérbart.

Til alle Jer med problemer: prøv at afslutte servicen ( en såkaldt process) Microsoft Onedrive.exe vha Joblisten ("Task manager") og se om det ikke hjælper.

Næste skridt for mig er at forhindre OneDrive processen i overhovedet at starte...

Og giv mig meget gerne en feedback på om ikke det hjælper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)