Svar

Meget langsomt internet!

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har bredbåndforbindelse via telefonstik. Når det gule kabel er tilsluttet får jeg de lovede up og downloads, men så snart der kobles over på trådløst, falder hastigheden markant, helt ned til 1, et eller andet ind imellem. Jeg har kontaktet support flere gange. Man skifter en indgang hos dem, hvilket får hastigheden midlertidig i vejret, men kort efter er det ved det gamle med helt uacceptabel lav hastighed.

Er der nogen herinde der kan sige mig, hvad jeg skal gøre, for TDC kan åbenbart ikke hjælpe mig effektivt

icon

Bedste svar af girl 26 oktober 2015, 12:14

Jeg har efterfølgende kontaktet TDC igen, og ENDELIG var der en, der der ville og kunne hjælpe mig. Det viste sig, at Homeboxen, som ellers er næsten ny, ikke fungerede, som den skulle, så han lavede en opdatering på den, hvilket ser ud til at få hastigheden til at fungere.

MVH girl

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej girl.

Hvis du har hastigheden når du tilslutter de gule stik, er det dit WiFi der højst sandsynligt bliver forstyrret.

Prøv at læse mit indlæg her: /t5/Bredb%C3%A5nd/Bredb%C3%A5nd-kan-ikke-n%C3%A5-rundt-i-hele-huset/m-p/165277 (det er indlæg nummer 2 i tråden) der er RIGTIG MEGET der kan indvirke på det trådløse. Som der står til sidst i indlæget, Hvis det er muligt brug ledning.

Venlig Hilsen

Brian

Tak for svar, Brian.

Når jeg står LIGE ved siden af Home Box har jeg en trådløs forb. på 13.91, så stadig alt for lavt i forhold til det lovede. Da jeg tidligere havde bredbånd over tv stikket i Yoy See oplevede jeg ALDRIG disse problemer med det trådløse net.

KAN det ikke være en fejl i Homebox så? 

Mvh girl

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kommer meget an på hvorhurtigt dit trådløse kan køre (b, g eller n), og hvor meget støj der ellers er. Hvis det er meget støj, kan det sagtens sløve det, selvom du står lige ved siden af. Der er også forskel om du kører på 2,4 Ghz, eller 5 Ghz. (2,4 ghz bruges f.eks. også til trådløse telefoner, fjernstyret legetøj, osv.)

Den eneste måde du kan være sikker på at det ikke er din linje, er ved at tilslutte computer med ledning, og prøve hastighedsstest. Hvis der stadig er lav hastighed med ledning, så kan det være din linje, hvis ikke kan det som sagt ligge ved udefra kommende forstyrrelser, eller defekt homeboks. Om du skal have byttet din Homeboks er op til TDC.

Venlig Hilsen

Brian

Jeg har efterfølgende kontaktet TDC igen, og ENDELIG var der en, der der ville og kunne hjælpe mig. Det viste sig, at Homeboxen, som ellers er næsten ny, ikke fungerede, som den skulle, så han lavede en opdatering på den, hvilket ser ud til at få hastigheden til at fungere.

MVH girl

Hej Brian.

Tak for dit svar. 

MVH girl

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$